mandag den 23. september 2013

Hvem vandt drømme kjolen?

 
Har haft den mest fantastisk weekend tilbragt sammen med min mand i vores hovedstad.
Skønt vejr, masser af indtryk, inspiration, kolde drinks og holden i hånd.
 
 
Lørdag inviterede Hanne mig forbi hendes pop-up shop på Nørrebro.
 
Super hyggeligt at mødes in real og fedt at se Hannes stoffer,
føle og blive endnu mere begejstret over kvaliteten.
 
 
Jeg har faktisk været så heldig hele to gange, at vinde en give away hos Hanne.
 
Jeg har forelsket mig i hendes prikker, og er ikke i tvivl om,
 at jeg vil sy en nederdel til mig selv i det røde fine lette percale
 
Klik på billedet, for at lukke vinduet
 
Hanne og mig snakkede også sponsorgaver.
Hun var nemlig ved at pakke gaver til blogtræf
 
Tror deltagerne har meget at glæde sig til!
 
Nå ja og så har min storebror fundet en vinder af en eventyr kjole
 
Det blev Charlotte STORT tillykke
Vil du sende mig en mail



Charlotte ville gerne vinde denne smukke kjole.

Du kan se mange flere flotte kjoler til gode priser hos eventyr-kjoler.dk

5 kommentarer:

  1. Hvor lyder det som en dejlig weekend. Så er batterierne ladet lidt op igen :-)

    SvarSlet
  2. Skønt med en kæresteweekend ♥

    SvarSlet
  3. hard rock café drink? ;)

    // Rikke //

    SvarSlet
  4. Jubii! Tusind tak! Den vil jeg glæde mig til! Har sendt dig en mail!

    SvarSlet

Jeg elsker hver kommentar jeg får, og er du ny så kigger jeg forbi hos dig :)