fredag den 6. september 2013

Brugbare Jersey-rester #2

 
Jeg gør det stadig - prøver på at bruge alle mine rester.
 
Så nu er der kommet endnu en restebluse, sidste gang så den sådan her ud
 
 
Emil klar til dp. Han har hugget Victor´s tiger-bamse, men Victor, min gode dreng,
lader ham låne alle sine ting. Dejligt når søskende-kærligheden skinner så meget igennem.
 
 
Så hvis nogen ligger inde med små rester jersey, måske print de er mættet af,
så kunne vi her i blogland måske bytte med hinanden...?

Noas Ark

Jeg er f.eks. helt syg med dette print fra Liandlo
men kan sagtens nøjes med stof til forside eller ærmer.


11 kommentarer:

  1. Hvis du ikke har opdaget det, så blot info - Line Xoeinding har lige fået det stof hjem med Noahs Ark

    SvarSlet
    Svar
    1. Jo det opdagede jeg efter at jeg havde smidt indlægget på bloggen :)
      Men synes at ½m til 120kr er dyrt...eller er det bare mig????

      Slet
  2. Hvor er den fin Libbie, dejligt at få brugt sine rester. Kan rigtig godt lide den støvede grønne farve "kroppen" på blusen har, den farve er da for skøn:)

    SvarSlet
  3. Du er og bliver kanon til det, måske jeg skulle gøre kunsten efter eller forsøge, mit problem er bare det ensfarvet er ikk noget jeg har meget af mit er altid en masse med print på

    SvarSlet
  4. Hvor er den fin.
    Min drenge er desværre blevet for store til at de vil gå i "reste-sammensat-tøj". Men så har vi heldigvis et par nevøer og en niece som jeg kan sy til af restebunken.

    Det er så skønt, stoffet med Noahs ark.

    SvarSlet
  5. Hvor er det bare godt fundet på med de ribstykker på ærmerne - det ser virkelig godt ud!! Haps haps - den idé har jeg snuppet ;-)

    SvarSlet
  6. Mums - sikke en lækker kombi. Måske vi ku tá en bunke rester med til blogtræf?

    SvarSlet
  7. Ja skal vi ikke halidt bytte rester til blogtræf. Jeg tagermin restekasse med, som jeg håber på at der bliver tyndet lidt ud i...

    SvarSlet
  8. Det skønneste drengeansigt :-)) Hvilket blik!! ;-)

    SvarSlet
  9. Virkelig flot - og dejlig farvesammensætning. Tror altså også lige jeg kommer til at bruge ideen - du er jo som altid inspirerende!!

    SvarSlet

Jeg elsker hver kommentar jeg får, og er du ny så kigger jeg forbi hos dig :)