mandag den 26. august 2013

Vi gik all in på detaljer!

 
Lørdag morgen drog Lena og mig atter nordpå, vores 2. kreaweekend var begyndt.
Denne gang var vi sat stævne hos skønne Pia

Så vi syede fra lørdag morgen kl.10.30 til klokken slog 04.00 tidligt søndag morgen.
Så gik vi i seng og startede igen kl.10.00 til vi pakkede sammen kl.16.00!

.....OG VI NYDER DET!!!

Denne gang gik vi all in på detaljer på tøjet.
I skal nok få alt at se som jeg syede, dette er mit bud på et skotsk-sæt til Emil.
 
 
 For at matche sættet lavede jeg en lille snydelomme på blusen,
 i den samme denim som lommerne på bukserne.
 

Kado til Pia, som kom på idéen med det store E på ryggen i strygestof.
Det ser bare rigtig godt ud!
 

Stoffet jeg har brugt til bukserne er en rest, som Lena ikke kunne bruge,
og det skulle da bestemt ikke gå til spilde.

Lommerne har jeg syet i denim, men brugte vrangsiden for at de får et lidt afdæmpet og slidt look.

Han bli´r bare så vaks, min lille Emil.

14 kommentarer:

  1. Wow.. det lyder som den bedste weekend :)
    Jeg er helt vild med den lille lomme med mærke i, det ser super fedt ud :)

    SvarSlet
  2. Det sæt tøj er bare super fedt! Er vild med de fine detaljer!!! Det lyder som om det er en rigtig god idé nogle gange at være sammen med andre skønne krea-kulrede mennesker... :-)

    SvarSlet
  3. Hvor er det fint!! Og dejligt med en kreaweekend - det kunne jeg godt bruge i ny og næ! :)

    SvarSlet
  4. For et deilig sett - høres supert ut med krea-weekend :)

    SvarSlet
  5. Hold da op. Sådan en weekend vil jeg også have. Gad vide om der sker noget, hvis jeg skriver den på ønskesedlen til min fødselsdag senere på året. Mon manden fanger den??

    SvarSlet
  6. Hold da op!!, det lyder som en iron man inden for syning! Bare hyggeligere!, skønt med god tid! Og hyggeligt samvær.
    Kh viola

    SvarSlet
  7. Øj det lyder dejligt!
    Og sikke et fanatisk sæt med seje detaljer.

    SvarSlet
  8. Det blev bare så godt det sæt. Jeg glæder mig til at se seje Emil i det :)
    JA DA! Viola, en iron man indenfor syning, det er da det det er *hi hi*. Det er da også værd at prale af ;)
    Endnu engang tak for en super skøn weekend, søde :)
    Knus

    SvarSlet
  9. Sikke nogle fede detaljer! Hun bliver da bare super vaks :-)
    Kh Line

    SvarSlet
  10. Hvor bliver han bare cool i det sæt! Fede detaljer :) Lyder som en helt fantastisk weekend!

    SvarSlet
  11. Totalt cool sæt til ham lækkerbisken:-) må være fedt med sådan en weekend.

    SvarSlet
  12. FEDT!!!! Så lækkert sæt og jeg er SÅ misundelig på jeres krea weekender, bare det var mig :D

    SvarSlet
  13. Det lyder til at have været drønhyggeligt, udbytterigt og effektivt (sikkert både for maskinerne og snakketøjet, ha ha)
    Gid det var mig der loge skulle af sted til sådan én

    SvarSlet

Jeg elsker hver kommentar jeg får, og er du ny så kigger jeg forbi hos dig :)