fredag den 23. august 2013

Som i et eventyr


Liiiiiidt et grænseoverskridende indlæg det her.....
Men meget sjovt at tage billederne med manden som fotograf, gad vide hvad naboerne tænkte...


Eventyret bag; min skønne veninde Alice skulle giftes med sin prins Nikolaj
Der blev budt ind til stor fest og jeg tænkte what to do....?
 
Heldigvis har én af mine andre underskønne veninder en butik hvor
hun sælger lækre lækre festkjoler. Hende besøgte jeg i hendes showroom
og voila, jeg forelskede mig hurtigt i denne kongeblå skønhed.


Det jeg vil slå et slag for er både Lena´s super service, flotte kjoler i alle størrelser og længder,
og priserne som gør, at man nemt kan have flere festkjoler hængende i skabet.
 
Min den blå her koster 699kr, den fåes også i sort, lyserød og postkasserød
 
I kan besøge Lena fysisk i hendes showroom i Agerskov, Sønderjylland (tæt på motorvejen)
eller i hendes webshop eventyr-kjoler.dk


...nå ja og så var der jo det med de lave priser, for denne skønhed kunne jeg altså
heller ikke lade hænge. Nu mangler jeg kun en invitation til festen, så den kan blive luftet.
 
Sort gallakjole, endda med slæb, til 799kr


 
Hvor mange festkjoler har I hængende i skabet?
 
Og er vi ikke enige om, at en ordentlig fest med en flot kjole på da bare er fedt?
 
Lena og mig vil lave en Give Away her på bloggen,
hvor I kan vinde en kjole fra hendes webshop
 
Er I friske på det?

21 kommentarer:

  1. Grænseoverskridende eller ej. Wauw... du ser flot ud!!!

    Og nej ingen fest eller gallekjoler her. Sidst jeg havde en flot kjole på var til mit bryllup (6 år siden). Der så jeg godt nok smoking hot ud ;)

    Men så blev jeg ældre, tykkere og alt blev større.. (man bilder sig de vildeste ting ind)

    Well, jeg har kjoler og de er fine, men de bliver ikke brugt. Og de er ikke fest galla og bryllups fine.

    Im a jeans girl :)

    SvarSlet
  2. HOLD DA OP! Jeg sidder og får morgenkaffen helt galt i halsen! Har du set dig selv?????! Hold nu op hvor du ligner en million! Du har jo den smukkeste udstråling og det smukkeste smil!
    Nøj hvor er du smuk! Wow....
    Tak for en så smuk udsigt at starte dagen med :-)

    Knus!

    SvarSlet
  3. Åhhh så smukke, både modellen og kjolerne.
    Jeg er klar på en give away :)
    Knus

    SvarSlet
  4. Totalt frisk - der er ikke noget bedre end festkjoler ;-)
    Fine billeder...

    SvarSlet
  5. Hvor er du smuk, og sikke nogle fine kjoler! En give away er da en fantastisk idé! Lige pt. er jeg højgravid, så min garderobe i øjeblikket består mest af vente-/ammetøj, men graviditet og amning er jo kun i en begrænset periode, så efterhånden må der da gerne snige sig nogle fine gallakjoler ind blandt mit tøj. :-)

    SvarSlet
  6. Du ser fantastisk ud :-) Det ville være fedt at vinde en lækker kjole, selvom der godt nok er langt heroppefra - "næsten i Skagen"

    SvarSlet
  7. Jeg er helt klar til at vinde en kjole :-)

    SvarSlet
  8. Jajajajajajajajaja - jeg er HELT frisk på sådan en giveaway - jeg ELSKER kjoler - jo flere jo bedre. Jeg har kun få festkjoler, men du har ret - det er da fantastisk med en fest, hvor man har mulighed for at tage en rigtig festkjole på. Du ser smuk ud i de to kjoler.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
  9. Hold da fast en smuk kvindeder står der i så smuk en kjole ;-) andet kan jeg ikke sige af bare mundlam for ord.

    En give away vil helt sikkert være rigtig lækkert.

    God weekend

    SvarSlet
  10. Smuk som altid er du søde Libbie.

    SvarSlet
  11. Sikke skønhedseksperts, både dig og kjolerne. Jeg har min. 5 stykker hængende, de to af dem ar jeg selv syet.

    SvarSlet
  12. uha hvor er de fine og meget rimelige priser! jeg har ALT for mange kjoler, eeelsker kjoler - nok 25 decierede fine kjoler og så er der jo dem til hverdag...

    SvarSlet
  13. Hvor er du smuk i de kjoler, søde Libbie. Jeg har desværre ikke rigtig festkjoler hængende. Jeg ender altid med en Masai kjole eller tunika. Men måske jeg skulle overveje et besøg hos din veninde.

    SvarSlet
  14. Hvor er det nogle smukke kjoler! Og hvor ser du godt ud i dem :-)
    Jeg har også aaalt for mange kjoler. Lige fra en del deciderede festkjoler til mere praktiske hverdagskjoler. Og alt ind i mellem. Men kjoler kan man ikke få for mange af :-)

    SvarSlet
  15. Fede fede kjoler du der har købt Libbie :-). Det klær dig godt -.

    Og yes en give away er da lige noget vi kan lide..

    Kh Trine

    SvarSlet
  16. Altid med på en leg. Flotte kjoler.
    Hvis jeg vinder kan jeg samtidig besøge min søster hun bor i Sønderjylland, jeg bor på Sjælland.

    SvarSlet
  17. Fine kjoler og ENDELIG en webshop/showroom fra Sdr.Jylland! :)
    Jeg har én stor kjole hængende i skabet om lidt...og det er min brudekjole som jeg skal bruge om 14 dage!
    - Hvis jeg vinder give-awayen vil jeg forære min svigerinde en kjole (hvis hun ikk når at finde én selv). Hun er alenemor og er under uddannelse, så hun pendler frem og tilbage fra Jylland - Kbh og meget af hendes tid er forsvundet...så ingen kjole til hende (endnu?).

    Fine billeder og en rigtig god (modig-) detajle med stribet bånd på den sidste kjole ;)

    // Rikke //

    SvarSlet
  18. Hvor ser du godt ud i de kjoler!!! Jeg Eeelsker også bare festkjoler - og fester. En sådan kjole give away lyder jo helt aldeles fantastisk og eventyragtig :-)

    SvarSlet
  19. Super flotte billeder... Viste min yngste datter din venindes hjemmeside, og hun er fuldstændig vild med alle de kjoler... Hun er klar på, at vi allerede nærmest i dag kører derned... Hun går i 2.G og skal til galla i 3.G, men kjolen kunne såmænd godt blive købt i dag, hvis det stod til hende.... Og rigtig fine priser...

    SvarSlet
  20. Wauw! Flotte kjoler og hvor passer de perfekt til dig! Du bærer dem flot!

    SvarSlet
  21. Den sorte er helt fantastisk til dig :-)

    SvarSlet

Jeg elsker hver kommentar jeg får, og er du ny så kigger jeg forbi hos dig :)