fredag den 30. august 2013

My new vest in progress


 Jeg er gået i gang, med hvad jeg vil kalde mit mesterstykke.

Det er en vest med fede indsnit, cool ufo-lignende puf-ærmer und alles..

Den bliver hammer fed, one of a kind!
 
 
Jeg har valgt, at sy den i en fed plettet denim, faktisk sådan lidt graffiti agtig.

Det orange stof, som jeg har brugt til ærmerne, er en rest fundet i den lokale genbrug.
Jeg faldt selvfølgelig for farven og det specielle look det har. Her kommer det rigtig til sin rette.

Jeg glæder mig, til jeg er færdig og kan vise den frem til Jer.

Mønsteret er fra Burda Easy H/W2012

6 kommentarer:

  1. Nøj hvor jeg glæder mig til at se den færdig! :)
    Kh Sabrina

    SvarSlet
  2. Hol da bøtte, det ser spændende ud! Det glæder jeg mig til at se mere af!!! God arbejdslyst!
    Solhilsner
    Stine

    SvarSlet
  3. Det ser godt nok spændende ud, så den vil jeg glæde mig til at se færdig

    SvarSlet
  4. Den ser virkelig spændende ud. Glæder mig enormt meget til at se resultatet. Det er noget super cool stof!

    SvarSlet
  5. Nøøøj hvor er det lækkert det denim! I am in love! Hvor er det fra?! Og hvor ser det fedt ud messen orange til. Glææææder mig til at se resultatet :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak søde Stine. Du er altid så positiv :)
      Denim stoffet er GAMMELT, købt på et lager i Sommersted, og jeg tror hun havde haft det liggende i mange år. Du skulle have set mine krea-veninder vende øjne da jeg sagde jeg skulle have 2m af den....
      *ha ha* men jeg er heller ikke som folk er flest :)

      Slet

Jeg elsker hver kommentar jeg får, og er du ny så kigger jeg forbi hos dig :)