torsdag den 15. august 2013

I mængden eller udenfor??

 
Jeg kunne egentlig ikke huske, om I havde set de småblomstrede sommerbukser
 
Så her er de igen - sorry, men de er altså lækre og lette.
Stoffet er købt her og til kun 60kr pr. meter!
 
Så lige at de også har denne fine farvekombination
 
 
Jeg er blevet temmelig bidt af at sy tøj til mig selv, for mig handler det nok også
meget om, ikke at ligne alle de andre. Skille sig bare en smule ud fra mængden.
 
Når jeg køber stof til bukserne, for indrømmet så syer jeg stadig kun den ene model,
går jeg efter viscose stof. Synes det falder rigtig pænt, og så er det super behageligt at have på.
 
 
Nå, men der er jo altid de her skønne rester tilbage.
Der var lige netop nok til en Mini Krea ballonmodel str. 92,
så nu kan en lille lækker tøs også blive sommer-smart.

16 kommentarer:

  1. Jeg vil også snart blive vild med at sy tøj til mig selv ;0)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det bliver du da Barbara, det handler bare om at finde et godt mønster og få det tilpasset til dig :)

      Slet
  2. Sikke nogle fine bukser! Jeg er også helt vild med stoffet (og dine sko!), så jeg har nok dit stofvalg i tankerne næste gang, jeg skal købe stof. Jeg bruger også stofrester til børnetøj, og det er faktisk sjovt at se, hvor forskelligt stoffet kan tage sig ud afhængigt af, om det er brugt til voksen- eller børnetøj.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak søde, og du har fuldstændig ret, det er også det der er så sjovt. At sy noget andet og få et helt andet udtryk :)

      Slet
  3. Den slags bukser er også mine ynglings for tiden. Og så kan de dresses både op og ned - alt efter hvad man skal.

    SvarSlet
    Svar
    1. NEMLIG, en lille hæl under foden gør også underværker :)

      Slet
  4. Jeg kan kun tilslutte mig det med at være vild med at sy tøj til sig selv. Det er altså skønt at kunne forny sin garderobe.
    Skønt stof du har lavet bukser i. Jeg tror jeg vil lade mig inspirere af dig og sy nogen bukser til mig selv... Altså når jeg er færdig med alle mine kjoler :)

    SvarSlet
  5. Super fine bukser og ja, det er godt ikke altid at ligne alle andre :-)

    SvarSlet
  6. Fine bukser. jeg kan godt forstå at du gerne vil skille dig ud fra mængden. Og det er jo det gode ved at sy selv -så er det meget nemmere...

    Og sikke nogle flotte sko. LIKE !!

    SvarSlet
  7. Lækre ting, du har fået syet til dig selv. Elsker også at sy tøj til mig selv, for så er man jo sikker på at ikke andre har det samme. Det er bl.a. Det jeg synes gør det fedt ved at sy.

    SvarSlet
  8. De er så fede de bukser Libbie. Hvilket mønster har du brugt?
    Jeg VIL også sy tøj til mig selv.. Har købt en rest af noget stof i stof og stil, noget gråt/hvidt virkelig lækkert viscosestof.. Har købt et mønster i stof og stil, som vist lige skal tilrettes lidt... Så det bliver rigtig spændende :-).

    P.S. Hvor har du købt dine nye symærker, de er nemlig så fede... :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak søde. Mærkerne er bestilt på Etsy. De er mega fede!

      Slet
  9. Så fint!
    Jeg er vild med stoffet.
    Og med st du liiiige kunne udnytte den sidste flig af stoffet fornuftigt ;-).

    SvarSlet
  10. Jeg er helt tosset med dine bukser.! Må se om jeg kan finde en model som passer mig og sy løs! Er især vild med leopard bukserne! ♥

    SvarSlet
    Svar
    1. TUSIND tak hvor er du sød :)
      Der er masser af lækre mønstre out there, så bare klø på!

      Slet
  11. Hvor er de bukser altså smarte :-) Tror da også jeg skal prøve!
    Og så fine sko - jeg var lige ved at købe et par magen til i sidste uge :-)

    Skylder dig også tusind tak for det fine hæklede håndklæde, det er bare super sødt, det havde du da slet ikke behøvet.

    KH Annie

    SvarSlet

Jeg elsker hver kommentar jeg får, og er du ny så kigger jeg forbi hos dig :)