lørdag den 13. juli 2013

Må eje sådan én


Bliver nød til at vise Jer denne!
 
Dygtige Linette har syet kjolen med de fede striber!!
 
Jeg er helt skudt i striberne + at hun har gjort dem diagonale.
Note to self; MÅ FINDE STRIBET STOF!

Linette fortæller faktisk, at hun er blevet inspireret her hos Kools.

Tusind tak Linette fordi jeg måtte låne dit billede og dele

Jeg følger med hos rigtig mange fantastiske blogger, som dagligt inspirerer mig,
læser du mon med nogen steder, som jeg ikke har opdaget endnu???

Eller har du en blog, hvor jeg endnu ikke har været??

8 kommentarer:

  1. Hvor er den skøn, tak fordi du delte :-)

    SvarSlet
  2. Den er godt nok rigtig flot. Jeg ligger inde med stribet stof, så måske jeg skulle kaste mig ud i det.......

    SvarSlet
  3. Hvor er den smuk.... Og ja, nye inspirerede blogs. Jeg følger gerne med dig! :)

    Kram og god sommer
    /Christina

    SvarSlet
  4. Hvor er den køn. Jeg elsker jo også stríber, så jeg kan godt forstå at du er vil med denne kjole.

    SvarSlet
  5. Hej Libbie :)

    Sikke et fint indlæg om min kjole.
    Tak for de søde ord og fordi du havde lyst til at dele den med andre :)

    Kh. Linette

    SvarSlet
  6. Ja Linette har lavet flere skønne kjoler til sig selv.. Jeg nyder også at følge med hos bl.a Linette.. :o)

    SvarSlet
  7. Skønt at opdage nye steder-jeg følger også Linette nu;-)

    SvarSlet
  8. Absolutt en flott kjole! Det går i blomster og elefanter hos meg for tiden... Det er utrolig mange flotte og inspirerende blogger der ute :)

    SvarSlet

Jeg elsker hver kommentar jeg får, og er du ny så kigger jeg forbi hos dig :)