mandag den 8. juli 2013

Et par gamle jeans


Manden kasserede et par jeans, jeg klippede dem i stykker og voila
et stk strikketøjs-taske med hank til Britta fra IG

Sjovt, at jeg mere og mere bevæger mig over i recycling-mode.
Men hvor er det fedt at give nyt liv til kasserede ting.
Det er ihvertfald ikke sidste gang jeg syer noget i jused denim.


 
Heldigvis synes Britta også, at den er blevet temmelig fed.
 
 
Denne skal også over til Britta, for vores byttehandel lød på 2 tasker fra mig,
og hun sender så en Eslau krukke og nogle Liberty stoffer retur!
 
Fantastiske blogland.
 
Har du også lavet nogen gode byttehandler??


8 kommentarer:

  1. Jeps, det har jeg. Jeg elsker byttehandler i blogland.
    Jeans-stof kan man genbruge til mange ting. Én af mine allerførste makeuppunge var faktisk syet i et bar gamle jeans af mine egne. Så fint.

    SvarSlet
  2. Jeg synes ofte at det er Tommy's tøj, der må lide under dine kreative stunder ;D

    Ingen byttehandler hos mig, for jeg synes ikke at jeg rigtig har noget at bytte/byde med. Men det er da simpelthen en god idé at bytte sig til nyt.

    SvarSlet
  3. Det er fedt at genbruge og bruge alt op til sidste lille rest. Jeg er helt vild med dine tasker :-) Ha en dejlig dag!

    SvarSlet
  4. Genbrug når det er bedst! Jeg synes den er rigtig fin - det ender med at Tommy ikke har mere tøj tilbage efterhånden som du får smag for det recycling;-)
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
  5. Jeg er også ved at være bekymret for Tommys påklædning ;-)

    De er så flotte begge to og jeg glæder mig til at få og bruge dem :-)

    SvarSlet
  6. SÅ fine de er begge to. Jeg har også genbrugt et par af min jeans. Det blev til en nederdel til Alberte.

    SvarSlet
  7. det var da også en fed måde at få brugt tingene, der er ikk meget der ikk kan bruges til et eller andet hvis man har en kreativ tankegang ;D

    FANTASTISK libbie

    SvarSlet
  8. Uh ja-God handel:-)
    Jeg har selv byttet med dig kære Libbie -Glææææder mig til Magnus passer dit design og så har jeg hæklet en ugle for en syet ugle fra Karina Uglemor:-)

    SvarSlet

Jeg elsker hver kommentar jeg får, og er du ny så kigger jeg forbi hos dig :)