fredag den 21. juni 2013

Skjortestof?


I vinters fik jeg en pose med lidt forskellige stoffer og tråd fra Emils dp-mor.
Hun syede meget da hendes dreng, Kim, var lille.
 
Når jeg får stoffer forærende, sætter jeg det tit i kælderen og "glemmer" det.
Så kan der gå længe inden jeg tænker, gud du har da det der liggende, som kunne
være vaks sammensat med dette eller tilsættes noget andet.
 
Ja og vupti så er der ikke langt fra tanke til handling.


Dette lette stof, som måske er beregnet til at sy skjorter af(?)
blev pimpet med neon orange og fik store lommer med klar blåt stof indeni.

 
 Klar til sommer, bare tæer og brune arme.

10 kommentarer:

  1. Lækre bukser... Jeg tror at dine drenge må være nogle af de mest velklædte ;0)

    SvarSlet
  2. Mega lækkert stof til bukser også!

    SvarSlet
  3. Så lækkert stof til en let sommerbuks!!

    SvarSlet
  4. Super smarte med den orange kant - helt rigtigt til sommerbrune arme, ja :-) Det er dejligt når man kan genbruge eller bruge noget som ellers ville være smidt ud, synes jeg :-)

    SvarSlet
  5. De er blevet super super flotte - stoffet er ret fedt! - og er jo vild med farvekombinationen orange og blå(men det har du jo nok set ovre hos mig;)

    SvarSlet
  6. Det var en fin sammensætning! Jeg er også vild med at få forærret stof, men jeg har tit en form for æresfrygt ved at sætte saksen i det, da det ofte er noget der har en historie af den ene eller den anden art.
    Jeg synes dit resultat er super godt!

    SvarSlet
  7. Dejlige sommerbukser. Du er virkelig dygtig til at se muligheder !!!

    SvarSlet
  8. Super fine til en brun sommerdreng:-)

    SvarSlet
  9. Du får bare de fedeste idéer konstant og hele tiden. Elsker at følge dig.

    SvarSlet
  10. For pokker hvor er de seje. Han bliver en sej gut. ;-)

    SvarSlet

Jeg elsker hver kommentar jeg får, og er du ny så kigger jeg forbi hos dig :)