mandag den 17. juni 2013

Et særligt stykke stof

 
Min mors veninde, Susanne, har foræret mig en masse lækkert gammelt stof og duge.
 
Lige i min ånd. Intet må smides væk, jeg kan sikkert bruge det til et eller andet.
 


Som tak, ønsker hun sig et sleeve til sin mobil ud af denne kjole!
 
Kjolen er syet af en dame, fru Weng, her i byen, og Susanne har selv brugt den som lille pige.
 
Det gør kjolen til noget helt specielt synes jeg.
 
Nu skal den have nyt liv, så Susanne atter kan nyde de store flotte røde blomster.


Der var meget stof så Susanne fik også en lille pung.


Indeni brugte jeg nogen fine mundservietter fra Georg Jensen damask,
som lå imellem stoffet, de er tilpas stive til at pungen kan stå selv.

Endnu engang tusind tak Susanne, håber du tænker på mig en anden gang.



6 kommentarer:

  1. Fin fin tanke!
    Og fint sleeve og pung der er blevet ud af det :).

    SvarSlet
  2. Ej tænk sig at hun har gemt den kjole!! Det er da fantastisk at du kan lave et lille minde af den :-)
    jeg har selv engang lavet en nøglesnor til svigermor af deres allerførste sæt sengetøj. Vi andre er nok ikke helt så gode til at gemme........

    Kh Christina

    SvarSlet
  3. drømme stof :) lige mig ...

    SvarSlet
  4. Kære Libbie. Endnu en gang tusind tak. Det fik lige tårerne frem igen - men også et lille smil. Du kan tro jeg vil tænke på dig en anden gang. Hver gang jeg ser noget der minder det mindste om retro, så tænker jeg: Libbie! Det er lige noget for Libbie.

    SvarSlet
  5. Hvor er det en hyggelig tanke. Så skønt med noget der har så meget værdi!

    SvarSlet
  6. De er godt nok blevet fine. Du er en knag til sådan noget :D

    SvarSlet

Jeg elsker hver kommentar jeg får, og er du ny så kigger jeg forbi hos dig :)