onsdag den 26. juni 2013

Endnu en byttehandel


Så har jeg syet min første kjole i pige størrelse og det gik da meget godt!
 
Anna er ikke som sådan en kjolepige, så fedt at prøve!

Desværre nægtede Victor meget kraftigt, at jeg tog billeder af ham i kjolen,
men jeg var nød til at se hvordan den sad, og Anna er for stor.

 
Mønsteret på kjolen er fra Ottobre 3/2012
 
Lommen har jeg selv tegnet, omend
stærkt inspireret af mærket happiness is a 10$ tee
 
Kjolen er syet til Laila, som jeg "kender" fra IG,
hun har tilfældigvis den vase stående, som mangler til min fiducia
(læs; jeg smadrede den lille hvide vase....)
 
Elsker blogland og alle dens muligheder!

11 kommentarer:

  1. Så fint... Og dejligt når man pludselig har en chance for at sy noget man ikke plejer :-)

    SvarSlet
  2. Den er rigtig sød og fint at sætte lommen på.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
  3. Ej, hvor er den fin! Og er helt vild med stoffet til lommen! Hvor er det fra?

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh Stine....I don´t know :)
      TROR det er noget jeg har fået af min mor. Det er temmelig tyndt, derfor har jeg lagt det dobbelt :)

      Slet
    2. Se evt også her: http://binemor.blogspot.dk/2012/07/storesster.html

      Slet
    3. Ihh det er altså SÅ fint! Og super fin sleeve :)

      Slet
  4. He he hatten af for Victor ;-) Men kjolen er altså super fin!!!

    SvarSlet
  5. en er da blevet virkelig fin! tror jeg skal prøve det mønster... :-)

    SvarSlet
  6. Meget sød kjole, især her til sommer :-)

    SvarSlet
  7. Hvor er den bare fin. Super sammensætning. Du kan altså bare noget med det der.

    SvarSlet

Jeg elsker hver kommentar jeg får, og er du ny så kigger jeg forbi hos dig :)