mandag den 27. maj 2013

Brugbare Jersey-rester

 
Kan I huske da jeg syede denne bluse til Emil?
Nu kan han passe den og den er super sød til ham.
 
 
Mønsteret (og blusen) ser lang ud, men bluserne jeg får syet fungerer godt.
 
Skøn grå ruet isoli med jersey aber og refleks piping som detalje.
Aberne er faktisk fra min reste-kasse, dejligt at bruge resterne på en ny måde!
 
Håber at I alle har haft en go´ weekend.
 
På lørdag er vi jo en del der skal mødes hos Tina i Vejen (slår lige en kolbøtte)
for *omg* hvor jeg glææææææder mig!

10 kommentarer:

  1. Hvor den klæder ham! Ja, det er fedt at få brugt af resterne - så får man lidt bedre samvittighed;-)
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
  2. Fin fin bluse - godt tænkt at "dele" ærmerne på den måde. Den idé tror jeg at jeg vil snuppe ;-))
    Glædelig mandag. . . . .

    SvarSlet
  3. Næææh, hvor er den dog fin! Jeg kan også bedst lide at lave de lidt længere bluser, for Poeten har en meget lang overkrop, og almindelige bluser giver meget hurtige 90'er-stemning med mavebluser ;-)

    SvarSlet
  4. SÅ stilig! Likte veldig godt detaljene på skulderne :)

    SvarSlet
  5. Så fin, jeg kan heller ikke stå for det ekstra indlæg i ærmerne, tror efterhånden der er røget et par stykker af dem gennem maskinen!

    SvarSlet
  6. Hvor er den bare fin - du er hammer dygtig til det der sy-hejs :-)
    Kh. Malene

    SvarSlet
  7. Super god måde at få brugt sine rester på! Jeg har da selv haft nogle mindre rester liggende, som bare er røget ud, fordi jeg simpelthen ikke kunne finde ud af, hvad de kunne bruges til. Slut med spild af stof der! Tak for tippet og hvor er det dog en lækker trøje :D

    SvarSlet
  8. Hvor er han bare cute i den! Synes, ligesom de andre, at det er en super flot detalje med de "todelte" ærmer...

    SvarSlet
  9. Brug af rester er bare det bedste :-) Men blusen er godt nok også lækker med skønne deltajer.
    Ha et rigtig godt blogtræf. Jeg vil tænke på jer, når jeg render rundt i flyttekaos...
    Kh Line

    SvarSlet
  10. For søren da hvor er du god til at bruge resterne!! Det ser knaldgodt ud!!

    SvarSlet

Jeg elsker hver kommentar jeg får, og er du ny så kigger jeg forbi hos dig :)