torsdag den 18. april 2013

Upcycling!

Smukke Sara er jo bloglands ukronede upcycling-dronning numero uno!


Jeg har syet mig en bluse/tunika ud af et gammelt tørklæde fra H&M
Jeg brugte det aldrig, fordi det var så stort og tungt.

Mønsteret jeg har brugt denne gang er fra
Alt om håndarbejdes Symagasin nr.5/maj 2012 side 16
 
 
Sjovt at prøve
Rar fornemmelse
Nu er det brugbart
Tak fordi du inspirerer mig Sara!
-
Jeg har fået en bestilling på en kjole magen til min egen
VILDT spændende med nye projekter i støbeskeen!

Hvad har I gang i??

5 kommentarer:

  1. Hvor er den fed! Og kan godt forestille mig at tørklædet ikke har været særlig brugbart som dette! :)

    SvarSlet
  2. Hvor er den fin. Lige for tiden laver jeg bl.a. Et ipadcover, neonsmykker og tegner grafiske tegninger, så jeg har altid mange projekter igang.

    SvarSlet
  3. Den er da mega fed! Og sådan er det bare :)

    SvarSlet
  4. Hvor er den bare flot, Libbie! Fed upcycling!

    SvarSlet
  5. flot!! og hvilken ide at omvandle et tørklæde til en tunika :-D
    Jeg nusser med foto og grafik...når tiden tillader det!
    God fredag

    SvarSlet

Jeg elsker hver kommentar jeg får, og er du ny så kigger jeg forbi hos dig :)