onsdag den 10. april 2013

Festlige aber fra restebunken

 
Var i krea-klub i går aftes og fik langt om længe afprøvet
"jeg-laver-lige-en-fiks-skulder-detalje-ud-af-et-raglan-ærme"
 
Har set det en del steder, og synes det ser vildt fedt ud + at man kan få brugt sine rester.
Aberne er fundet nederst i restebunken, det var noget af det allerførste jersey jeg købte.
 
Jeg har brugt en refleks piping, det ser altså vaks ud til den grå isoli!
 
 
Og til Jer der ikke følger mig på instagram
I skal jo ikke snydes for tirsdag morgens billede af min far´li tiger
Emil klar til dagpleje
 
Det skønne tiger stof er fra Kikkenborg Stof
og Hellena hvis du læser med, så får du lige lidt roser!
Tiger blusen bliver flittig brugt og stoffet er stadig pænt og lækkert,
det betyder bare så meget, når man bruger tid på at sy til ungerne.
 
Husk, at du her kan deltage i min give away og vinde 3m stof
 


16 kommentarer:

  1. Er vild med den med aberne Libbie, fed måde at bruge resterne på. Den far'li tiger er også sød ;)

    SvarSlet
  2. Den er virkelig flot - fed detalje med refleks-båndet. Er også helt vild med aberne - har også selv en variant liggende til Knud:)

    SvarSlet
  3. Skønne trøjer - du/I er rigtig dyrevenner ;-) Og det er altid et hit hos børnene, ikke.
    God dag :-)

    SvarSlet
  4. Den er blevet så smart... hvor køber man reflekspiping henne???

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak søde. Jeg har købt mit hos Stof&Stil :)

      Slet
  5. Looooove it! Synes nok jeg så du pinnede noget med noget skulder-detalje forleden ;-D Det ser godt nok fint ud. Og tiger-sættet dér... Nice!

    SvarSlet
    Svar
    1. mut mut Trine, du er sgu skøn!!!

      Slet
  6. Begge bluser er rigtig lækre! Fedt med den piping - det har jeg aldrig set før.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak søde, jeg har længe luret på refleks-piping og endelig fik jeg mig taget sammen :)
      Synes det giver en sjov effekt

      Slet
  7. ja det er virkelig smart med skulderdetaljen - OG at bruge NOGLE af stofresterne :-) Tiger blusen er også virkelig fin :-) Og modellen ikke mindst!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak skønne Viola. Det føles bare helt rigtig når nogen af stofresterne bruges fornuftigt.

      Slet
  8. Skøøøøøøn farlig tiger!
    Og lækker detalje på blusen - jeg MÅ i gang med at sy noget mere.

    SvarSlet
    Svar
    1. TUUUUUUUSIND TAK!!
      Ja hallo kom i sving, hvad venter du på???
      kh

      Slet
  9. Super ide til resterne! - mon den ville blive elastisk nok hvis man bruger fast stof til skuldrene?

    SvarSlet
    Svar
    1. Det kan du sagtens gøre Marianne, det gør f.eks. Mette/Frejvald også. Jeg ville måske ligge stoffet dobbelt så det ikke blir for tyndt på skuldrene, hvis du forstår, i forhold til den kraftige isoli :)
      Glæder mig til at se hvad du får syet

      Slet
  10. Meget fin raglan detalje synes jeg nok.

    SvarSlet

Jeg elsker hver kommentar jeg får, og er du ny så kigger jeg forbi hos dig :)