tirsdag den 23. april 2013

Endnu en lille sort


Min veninde Stine skal til fest og ønskede sig én af mine kjoler(!)
Ahrmen jeg er da SÅ beæret, tænk at jeg syer noget, andre godt vil gå i!!
Mega cool
 
Hun havde forelsket sig i barnedåbskjolen, så den brugte vi som udgangspunkt.

 

Den er blevet super god og stoffet er fedt fordi det er en smule gennemsigtigt,
dvs at Stine selv vælger, om hun vil være helt sort eller vil have f.eks. en
pink lang undertrøje indenunder, mulighederne er mange!

 
 
Håber Stine vil stille op som model, så I kan se hende i kjolen!

12 kommentarer:

  1. den er flot!! Jeg håber, at du kan overtale din veninde til at stille op som model :-)

    SvarSlet
  2. Hvor er du altså go! :D
    Den er så fin og elsker ideen med, at man kan tilføje en farvet top indenunder!

    SvarSlet
  3. Arjhhh altså hvor er din veninde Stine bare heldig med dig :-) Jeg er ret vild med den kjole og det lette gennemsigtige look!
    Super flot, du er bare dygtig!!!!
    God dag :-)

    SvarSlet
  4. Ejj hvor fint. Dejligt at der er efterspørgsel på dine flotte kreationer. Jeg kan se, at det er det samme mønster som jeg også er ret vild med i øjeblikket. Jeg glæder mig til at se din veninde i kjolen.

    Kh Mette

    SvarSlet
  5. Hej Libbie..

    Wau hvor en lækker sag.. Har helt sikkert læst det før, men hvor har du fundet mønsteret henne??

    Vi ses inden længe til blogtræf d. 1. juni. :-)

    Kh Trine

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Trine, fedt at du også kommer med til Vejen!!
      Mønsteret er fra Onion nr. 2007, så fedt et mønster efter min mening :)

      Slet
  6. SÅ lækker! Kan da godt forstå, der er folk, der gerne vil ha' det du laver :-)

    SvarSlet
  7. Den ser da så flot ud. Du kan bare det der....; )
    Kh Anja.

    SvarSlet
  8. Vi vil se den pååååååå! Ser s.. godt ud, Libbie!

    SvarSlet
  9. Svar
    1. Godmorgen Jette, Stine har handlet stof i min favorit stof butik i Ribe. Indehaveren hedder Maren og butikken ligger Dagmarsgade 4, en kanon skøn proppet butik med masser af skøn stof på 1. salen.

      Slet

Jeg elsker hver kommentar jeg får, og er du ny så kigger jeg forbi hos dig :)