torsdag den 18. april 2013

Det helt vildt!

Så rundede jeg 400 følgere på instagram
Det er helt vildt!
Jeg vil ikke undvære bloggen, men instagram mediet er hurtigt og nemt i hverdagen.
Derfor bruger jeg også meget mine billeder derfra til bloggen.
Det gør det nemt for mig, at vise Jer hvad jeg laver, har gang i.
Jeg er blevet lidt vild med at tage morgenbilleder af mit outfit, ikke at jeg er nogen mode-blogger,
men at sammesætter tøj og trends på kryds og tværs, har jeg altid godt kunne li´
I yndlings Masai kjolen
I min grå sweat kjole med yndlings-halskæden som Victor har lavet til mig.
Afslappet på arbejde i Nike Free og nye bukser fra Føtex til 99,-

I gammel skjorte sag fra Vero Moda og én af mine utallige skindjakker.
Synes I outfit billederne hører sig bloggen til??

11 kommentarer:

  1. Helt bestemt .. alså med outfit billeder på bloggen, det er altid godt med lidt inspiration ;O)

    Mona

    SvarSlet
  2. Kære Libbie:-) da det jo er en stor del af dig- altså både udseende og blog så synes jeg da det passer fint- :-) og så synes jeg faktisk det er dejligt at du gider blogge med fotos fra instagram- har faktisk ikke forstået hvorfor flere ikke gør det? for det er da lige så nemt at blogge fra telefonen som fra en ipad f.ex ?

    SvarSlet
  3. Håper ikke du kutter bloggen...og jeg liker alle dine innlegg :)

    SvarSlet
  4. High stort tillykke. Er også selv blevet vild med instagram til trods for, at jeg i sande mangler kommentarerne på mine indlæg på bloggen. Øv bøv men ja du har ret i, at det jo går lidt hurtigere at poste billeder på instagram. Men bare rolig stopper heller ik med at blogge;-) god weekend ;/)

    SvarSlet
  5. Det er skønt med dine outfit billeder. Jeg har allerede kopieret din grå sweat kjole og lavet en til mig selv. :-)))
    Synes nogen bloggere (IKKE dig) "glemmer" bloggen pga instagram, og det synes jeg er en skam. Jeg er ikke selv på insta men elsker at følge de skønne blogge!
    Rigtig god weekend! :-)

    SvarSlet
  6. Hej Libbie
    Skriver lige til dig her også - jeg får heller ikke dine indlæg via bloglovin. - og det gælder også for flere andre blogs jeg følger, igår var det særlig slemt. Mon der er andre der har samme problem?
    Ikke så heldigt, særligt når man som jeg er afhængig af et dagligt blog-fix:)

    - og ang. dine outfits så bliv endelig ved med det!
    Kh Tina

    SvarSlet
  7. Selvfølgelig hører de sig til bloggen, du syr jo også tøj til dig selv - det hænger sammen. Og tillykke med de 400 følgere :) Så mange kan jeg ikke prale af endnu :)

    SvarSlet
  8. Nej Libbie det er ikke helt vildt, det er velfortjent ;)

    SvarSlet
  9. Fedt med outfit billederne :)

    SvarSlet
  10. Ja - endelig - du har en dejlig stil.

    SvarSlet

Jeg elsker hver kommentar jeg får, og er du ny så kigger jeg forbi hos dig :)