torsdag den 14. marts 2013

Trøstepræmie, bare fordi

 
 
Line havde for nogen tid siden en lækker ægte retro-stof give away,
desværre vandt jeg ikke! Men hallo bare fordi jeg så skrev øv-bøv
og selvfølgelig tillykke til vinderen, for jeg er jo godt opdraget(!)
ja så sendte Line mig da bare lige en super duber lækker nice trøstepræmie!!!!

Med alle de lækre børnestoffer jeg efterhånden ligger inde med,
må Emil have sit eget patchwork tæppe tror jeg.

Kære søde Line, tusind tusind tak, du bringer smilet frem hos mig!

4 kommentarer:

  1. Åh for filan da, hvor er hun da bare sød.
    Det sætter smil på læben:-):-)
    God stil:-)

    SvarSlet
  2. Åh søde Libbie, godt din trøste præmie gav smil på læben:-)

    SvarSlet
  3. Det var dog også en flot trøstepræmie!

    SvarSlet

Jeg elsker hver kommentar jeg får, og er du ny så kigger jeg forbi hos dig :)