torsdag den 7. marts 2013

Enkle striber, altid et hit

Jeg kan godt lide at bruge de skønne bluser fra Costumized til Emil.
Men har enormt svært ved at finde en webshop, som sælger dem!
 
 
Er blevet opfordret til at afprøve mærket norlie
 
 Norlie fører de "samme" bluser, umiddelbart er kvaliteten dog
 noget mere lækker, her før vask. Oplever at bluser tit bliver "stive" efter mange vask.
 Hermed skal det også siges, at jeg aldrig bruger tørretumbler til vores tøj.

 
Farveskalaen hos norlie er dog noget mere douch end min smag tillader det.
 
Men alle 3 børn blev beriget denne gang.
Victor bli´r da vaks i ny skjorte og så med slipset!
Den grå t-shirt kjole er længe valgt til morgendagens outfit af frk. Anna,
den kunne også fåes i en gullig kulør, men jeg er nok mere til stærk gul!


6 kommentarer:

  1. Åh det er nu fint. T-shirten kunne jeg da godt tænke mig i voksenstr :)

    SvarSlet
  2. Super fint! Skal også shoppe Norlie på mandag - spændende :-)

    Og en lille bemærkning - vi har 50 % på en masse customized bluser til børn i DesignKartellet - så sig til, hvis jeg skal se, hvad der er i hans størrelse (hvis der er flere penge på kontoen :-)

    Kh. Mette

    SvarSlet
  3. Norlie laver nu også mange lækre sager
    -og ja dine unger bliver da for lækre i deres nye sager :-)
    Håber ørebarnet er på benene igen - god bedring til det lille pus herfra ;-)
    KH. Louise

    SvarSlet
  4. Lækre sager... Har aldrig selv handlet Norlie, da jeg synes det var for dyrt! Ðet er der selvfølgelig blevet ændret lidt på nu hvor de kun sælger på web og homeparties!
    Go' dag
    Kh Camilla

    SvarSlet
  5. Har du prøvet Wheat af samme slags? Jeg har dem til fidusen, og de er altså gode, og holder ånde farve og facon, nåde efter vask og tumbling.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ej hvor spøjst, vi har een Wheat af den model og hold nu magle med vaskefnuller. Selvom den kun bliver vasket med vrangen ud på 30 grader og ingen tumling.
      Og jeg har fået byttet den en gang - så det kan da ikke være en fejl.
      Den er mørkegrå, så måske det kun er den farve der fnulre helt enormt?!

      Slet

Jeg elsker hver kommentar jeg får, og er du ny så kigger jeg forbi hos dig :)