onsdag den 27. marts 2013

Det bli´r i familien


Gavmilde Anja har sendt mig et nyt mønster, bare fordi...
 
Faktisk ret sjovt så lille verden er, for det viser sig faktisk at Anja´s onkel er gift med min kusine...
Velkommen i familien Anja *ha ha* og endnu engang tusind tusind tak

 
Jeg faldt pladask for denne kjole. da Anja viste alle sine mønstre.
 
Nu skal jeg bare finde stof til den og satser på 3/4 ærme.



Jeg får jo brugt kjolerne, f.eks. den lille sorte her, den virker hver gang!
Ha´ en dejlig onsdag, I´m of to work

7 kommentarer:

  1. Så fine mønster - gleder meg til å se det du skal sy :)

    SvarSlet
  2. Hihi - hvor hyggeligt at I er i familie:-) Fint mønster - den kjole skal nok blive god.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
  3. Verden er et meget lille sted :0)

    Hvor er det et sødt mønster - Jeg er sikker på du bliver vildt glad for den kjole ;0)

    SvarSlet
  4. Lille verden nogle gange!
    Hey, Libbie sikke gode stænger du har i den kjole;-)

    SvarSlet
  5. Det var så lidt søde Libbie..

    "Det bli'r i familien" Ü

    Jeg glæder mig vildt meget til at se dig i en smuk smuk sommerkjole.

    Rigtig god påske til dig og din familie..

    Smil Anja.

    SvarSlet
  6. Det er altså en skøn kjole :)
    Kunne du mon tænke dig at tegne mønstret af og sende mod betaling af porto, en dag du har tid?

    SvarSlet
    Svar
    1. Det kan vi da godt finde ud af Julie :)

      Slet

Jeg elsker hver kommentar jeg får, og er du ny så kigger jeg forbi hos dig :)