mandag den 28. januar 2013

Om at blive bedre til noget(!)

 
Her i weekenden har jeg ryddet op, gjort rent, sorteret, organiseret og kasseret.
Soveværelset stod for skud
Det er nemlig her jeg opbevarer en del af alt mit krea-habbengut
 
 
Jeg har en drøm om at blive bedre til at bolig-blogge, hvis I forstår(!)
 
 
Disse billeder er taget med iPhone, men suk det der med de lækre billeder i det rette lys,
det fungerer bare ikke hos mig, men øvelse gør vel mester(!)
Der er ligesom altid noget der forstyrrer min linse..
og billederne bliver ALTID alt alt for mørke...

Måske nogen af Jer har gode idéer til mig???
Jeg har jo ikke noget fancy kamera, men det burde da vel ku lykkedes uden eller...!?
 
 
Nå, men soveværelset fik den helt store tur (og jeg er ikke færdig)
 
Min vinduesbænk er stadig bar, og intet er rigtigt,
efter at jeg har forelsket mig i frk.Hansens cube

Sådan tre forskellige størrelser ville passe perfekt ind!

10 kommentarer:

  1. Hvor har du været flittig! Det kan jeg vist ikke prale af. Mht. billederne - hvis jeg ikke er tilfreds med lyset, redigerer jeg dem i Picasa.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
  2. Det er da bare blevet så fint...dejligt med orden ;-) Billeder kan jeg desværre hjælpe med, for har selv samme problem ;-)

    SvarSlet
  3. Hvor har du fået ordnet meget, det er nu altid rart, at få sat styr og system på tingene:-)

    SvarSlet
  4. Ha. Jeg kan hellere ikke boligblogge. Har faktisk prøvet med en to tre indlæg i tidens løb men det virker ikke for mig, ihvertfald ikke endnu. Alle billeder der er for mørke kan forbedres, prøv picmonkey, det er gratis. Her kan du både gøre dem lidt lysere (men ikke for meget for så kan man slet ikke se noget) og give dem lidt mere kontrast. Du kan også lave lækre collager.

    Jeg misunder dig dit oprydningsraid, sådan et kunne jeg også godt bruge.....

    SvarSlet
  5. Åhh jeg misunder dig at du er færdig, jeg kæmper selv en kamp med vores kontoret hvor vores ting er.

    Mona

    SvarSlet
  6. Hvor er du bare god! Jeg skal også have sorteret i alt det krea jeg har liggende.. Det har været på listen i nogle måneder efterhånden - godt du lige poster sådan et indlæg og giver mig motivation til at gå igang;)
    Ville i øvrigt elske at se mere af dit hjem. De glimt jeg har set her tyder på, at I bor rigtig fint!:)

    SvarSlet
  7. Årh, det der med orden i kreating (og alt mulig andet!) forsøger jeg gang på gang - men jeg kan ikke finde ud af det! Min mand er i den grad ordens menneske og afslutter - jeg er et rodehoved og en opstarter - måske derfor et godt match? ;o).

    Men kasser og skabe er jo genialt - så kan det være nok så meget kaos indeni og se pænt ud udenpå ;o)

    ...og ja, det er jo den rigtige pynt i vindueskarmen - kan jo pyntes efter behov.

    God aften søde Libbie!

    SvarSlet
  8. Hvor har du været flittig i weekend.. Modsat visse andre ;-)
    Sikke en skøn tom vindueskarm, den er lige klar kreafingre!
    Jeg håber du får lavet lidt cuber!
    Hvis du har photoshop kan du ligge mobilbillederne derind inden de ryger på bloggen. Der kan du især få meget ud af at gå ind under Image -> Adjustmens -> Levels. Her kan rette en del op på farver og lys :-)

    Tak for sød omtale
    Hilsen Frk. Hansen :-)

    SvarSlet
  9. Skønt at få styr på tingene, krea habbengut kan tit komme til at rode herhjemme også ;O) Ang. lyst på billederne...du kan tit ændre de i powerpoint, det er meget nemt....hvis du har det på din computer vil jer gene fortælle hvordan du skal gør ;O) Bare send mig en mail på frkjensen@hotmail.dk

    Hilsen Betina

    SvarSlet
  10. Ville lige sige, at d har fået et link med i Hennes Verden - se billedet på min blog wheee ;O)

    SvarSlet

Jeg elsker hver kommentar jeg får, og er du ny så kigger jeg forbi hos dig :)