torsdag den 24. januar 2013

Liiiiidt for meget Yvonne..?

Ja det er der ingen tvivl om, at min mand synes *ha ha*
 
 
Anna legede fotograf og ja vi frøs(!)


Denne kjole blev jeg færdig med tirsdag aften i krea-klub.
Manglede nu også kun de sorte kanter, som lige giver den et afbræk fra alle farverne.
 

 
Ja der er garanteret mange meninger om stoffet,
men festligt det er det da!
Det er fra Ikea og faktisk en gave fra min blog-veninde Christina

 
Ja, og så lige en bælte-version, det kan da også sagtens gå an...
Tænker nu, at jeg fremover kun tager billeder udendørs og
Anna gjorde det da helt ok.
 
Bemærk lige at jeg prøver på at lade håret gro....
Åhr det er svært....
Især denne overgang...
Mon jeg kan holde det ud...

19 kommentarer:

  1. Du og kjolen er fin, Libbie aka Yvonne. Og så giver du mig altid et smil på læben - det er da dejligt her fra morgenstunden :-) Kh Maria

    SvarSlet
  2. Jeg synes de sorte kanter gør forskellen og egentlig også bæltet. Så det går an og så med dit sprudlende sind - så kan det helt sikkert gå :) <3

    SvarSlet
  3. Jeg synes det ser sk*** godt ud! Jeg tror jeg bliver nødt til at lave en kjole til mig selv i det stof:-) Og dit hår ser da pænt ud.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
  4. Den er fin, både med og uden bæltet. Så vær du bare en Yvonne med stolthed... ;o)

    SvarSlet
  5. Den er super fin den kjole, Yvonne ville være grøn af misundelse 😉

    SvarSlet
  6. Jeg synes Yvonne var skøn og her i januar er sådan en flower power-kjole lige i øjet.
    Jeg er vild med den:-)

    SvarSlet
  7. Bestemt en festlig kjole :-) Den er da bare mega skøn - og du ser godt ud i den :-) God vind i håret :-) Kh

    SvarSlet
  8. Nice blog. I will keep visiting this website very often. I’m extremely impressed with your writing skills as well as with the layout on your blog.
    --------------------------------
    Thanh Le - HomeDesignLove.Com
    http://www.homedesignlove.com

    SvarSlet
  9. Sikke en god fotograf og skøn model ;-) I er da et godt team! Jeg synes kjolen er skøn! Jeg ville nok aldrig selv hoppe i den, men elsker når jeg ser og møder folk der ikke tager tøjet så højtideligt! Den er sjov, skøn og legende. Så hop du bare i den og leg Yvonne -og dril manden lidt ;-) Hav en dejlig dag!

    SvarSlet
  10. Du er for skøn, Yvonne :-) Men så skal du vist lige igang med en hårfarvning hvis det skal være helt på sin plads... Det er en lækker kjole, der lyser dejligt op på de vintergrå dage :-)
    Hun er for sej, din datter!
    Kh Line

    SvarSlet
  11. Kommemtar til kjolen vil jeg lade stå åben ;O) men det med håret kender jeg god, uhh det er en rigtig svær overgang, men hvis man overlever den bliver man super glad.

    Mona

    SvarSlet
  12. Hvor er den fed. Der er da slet ikke for meget yvonne. Smukt!

    SvarSlet
  13. Den er da rigtig skøn, Libbie - helt ligesom kjoleejeren! Flot med den sorte kontrast i ærmerne - og jeg ville også tilsætte bælte for at bryde det lyse. Du ser godt ud:) Og hvis det er Yvonne-style, så er det Yvonne på den top tjekkede måde;)
    Mit hår får jo også lov til at gro, men uh, de sidste dage har jeg tjekket frisørtider og priser ud, for jeg synes godt nok det er svært at leve med de mange mellemlængder, som bare ikke gør noget godt for mig og mit ansigt;) Du bærer til gengæld den lidt ekstra længde rigtig godt!

    SvarSlet
  14. Fedt stof. Er mest til bælte versionen, da det giver nogle dejlige former.....Ü

    SvarSlet
  15. Den er lige dig Libbie! du ser vidst bare glad ud i alt :D Det må altså være dejligt, at være så fotogen.. ej hvor jeg hader selv, at få taget billeder. Men det er da tusinde gange nemmere, at tage billeder af tøj man har på når man IKKE selv er fotograf :D

    SvarSlet
  16. Åh din glæde smitter virkelig af på mig!
    Og den kjole??? Den er da helt vildt fantastisk!!! <3
    SMUKKE DEJLIGE DU!!!!

    SvarSlet
  17. Udvikling og forandring er altid en fornøjelse hvis modet til det er der, er iøvrigt vild med kombinationen af det feminine look og de dejlige maskuline Duckfeet støvler.
    God Weekend.

    SvarSlet
  18. Jeg drømmer også om en blomstret kjole, men jeg tror jeg vil være bedst til at gå med den når det bliver sommer og sandalvejr ; ) Hvis du er tvivl om den går an nu, så tror jeg at du (og din mand) bliver mere overbevist når den kan luftes i sommersolen ; )

    SvarSlet

Jeg elsker hver kommentar jeg får, og er du ny så kigger jeg forbi hos dig :)