lørdag den 19. januar 2013

Lidt nyt til kælderen...

 
Var jeg med kreaholdet på udflugt i torsdags...
 
Vi besøgte Kirsten som i 30 år har syet tøj og handlet med stoffer.
Det var det rene mekka!
 
 
I kan tro jeg fik købt meget godt, så projekterne står atter i kø..
 
 
Disse utrolig smukke fugle kunne jeg ikke stå for!
 
Stoffet er ægte retro, velbevaret og ren unika.
Jeg vil gerne sælge/bytte, hvis nogen er interesserede.



Fed denim med cool pletter,
jeg tænker ballon-bukser til Emil og måske en nederdel til Anna.
Jeg købte 2m så der er rigelig *ha ha*

 
Smukt sort stof med struktur, skal naturligvis ende op i en kjole til mig.
HVIS jeg når det, så mangler jeg nemlig noget at tage på til fest på lørdag...
 
tsk tsk, nu må vi se....

11 kommentarer:

  1. Hold da op - det må have været en fantastisk dag. Kan godt forstå du kom hjem med lækre sager. Sig endelig til hvis du får noget i overskud af det denim, så er jeg interesseret:-)

    SvarSlet
  2. Wow, for et mekka! Lekre stoffer :)

    SvarSlet
  3. Årh sikken en masse stof!! Havde det været mig havde jeg vist haft svært ved at begrænse mig... Lækre stoffer du der fik med hjem. Glæder mig til at se de færdige resultater :)

    SvarSlet
  4. Uh hvor er du kommet hjem med mange lækkerier. Det er så skønt med nyt stof til (endnu flere) nye projekter!

    SvarSlet
  5. Lækre indkøb. De bliver da rigtig fine i tøjet med så sejt cowboystof. God sy fornøjelse.

    Kh. Lis

    SvarSlet
  6. Øj, sådan en samling stoffer ville jeg også gerne stifte bekendtskab med en dag :)

    SvarSlet
  7. Lækre stoffer du har købt.

    Glæder mig til at de dine flotte kreationer ;-)

    SvarSlet
  8. wow sikke en dag!!!lækre sager du har udvalgt dig!

    SvarSlet
  9. Nøj hvor nogen lækre kup... jeg glæder mig til at se hvad du tryller dem om til...
    Solhilsner
    Stine

    SvarSlet
  10. Det ser da bare lækkert ud - er vild med det røde med de små fugle. Hvad tager du for noget af det, hvis du sælger af det?

    Kh. Malene

    SvarSlet
  11. Hvor er du heldig! Er spændt på at se den kjole du skal sy til dig selv - det stof er bare så fint. Og så er jeg også hel vild med det røde med fuglene.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet

Jeg elsker hver kommentar jeg får, og er du ny så kigger jeg forbi hos dig :)