onsdag den 23. januar 2013

Hmrpf.....PIS

 
Billede taget med iPhone i kreaklub
 
Fik kjolen syet sammen og shit mand faconen er SÅ flot(!)
 
MEN
Jeg skulle nok IKKE have glemt sømrum....
 
Den sidder temmelig stramt på mig, ja måske skulle jeg bare have klippet mønsteret
et nummer større til at starte med (øv)
 
Meningen er, at der skal sorte kanter på ærmerne, og ja jeg mangler også lige finish ved halsen.
Jeg overvejer lige, om der skal syes en sort kile i siderne,
måske jeg kan nøjes med den ene side......(?)
 
Nænner faktisk ikke at sælge den, fordi jeg er vild med looket og ikke har mere af stoffet.
Jeg finder på noget...

30 kommentarer:

  1. Aargh, øv også!!! Men flot ser den altså ud - mon ikke du finder på noget ;-) ?

    SvarSlet
  2. Øv øv øv!
    Den er ellers bare virkelig forårsfin.

    SvarSlet
  3. Ihhh hvor trælst... Men hvis nu den går helt galt, så send den til Hejls, for den er da mega fed....; )
    Knus Anja.

    SvarSlet
  4. Pyhhh har vi ikke alle glemt et sømrum, men den er virkelig flot Libbie. Håber du finder en løsning ... Ellers er det på med løbeskoene :-)

    SvarSlet
  5. Den ser super lækker ud!! Du finder på noget - sort kile lyder som en god plan! Og så vil vi se dig i den, når den er færdig :-)

    Kh. Mette

    SvarSlet
  6. Hvor den bare blevet lækker :-) Øv øv med størrelsen, tror også at en sort kile kan være løsningen, og da du jo har de sorte striber i stoffet, vil det bare se ud som om det er en del af mønstret og ikke en ups'er!! Glæder mig også til at se dig i en færdige kjole :-) Kh

    SvarSlet
  7. Den er rigtig flot! Jeg må vist gøre et eller andet drastisk så jeg kan vise mig i sådan en model:-)
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
  8. Der er ikke noget mere øv, end når sådan noget sker. Jeg stemmer dog for en sort kile vil være pænt, men jeg vil helt klart lave en i begge sider.Super fed kjole.
    MVH Rikke

    SvarSlet
  9. Er sikker på du finder på noget!! For kjolen er da priceless... og måske skal du bare lige vænne dig til det stramme look?
    Den er så fin!! Og de sorte detaljer er jeg så vild med...
    Solhilsner
    Stine

    SvarSlet
  10. Øv altså. Men måske skal den bare sidde til.. :-)

    SvarSlet
  11. en sort kile ville da være super flot faktisk - så gør dog det, eller spring i løbeskoene hver dag en uge, så sidder den sikker som smurt :)
    Men den er da virkelig flot!

    SvarSlet
  12. Hvor er den fin, Libbie! Ærgrerligt med størrelsen, men din løsning lyder god - den vil stadig se gennemført ud:)

    SvarSlet
  13. Øv med det sømrum. Den er ellers flot!! Vil mægtig gerne se den på :-)
    Kh Viola

    SvarSlet
  14. Den er bare så flot! Håber du finder en løsning:)

    SvarSlet
  15. Åhh nej:( jeg har smittet! Den er ellers super fin, dejlig farve ;0)

    SvarSlet
  16. Hvor er du god til det der med kjoler til dig selv - super fin! Du finder da helt sikkert en løsning - er vild med at du ikke vil sælge, fordi du er så vild med stoffet - hihi kender det godt :)

    SvarSlet
  17. Det er simpelthen bare så træls når det går galt...håber du finder en god løsning på problemet så du stadig kan bruge kjolen...

    SvarSlet
  18. Ej - hvor er det ærgeligt :-( Det er en super lækker kjole :-)

    SvarSlet
  19. Ja da en sort kile i siderne og på med kjolen Libbie. Vi glæder os til at se dig i den.

    SvarSlet
  20. Den er ellers fin, er sikker på du finer en super løsning og kommer til at elske kjolen!

    SvarSlet
  21. Ups. Stoffet er også rigtig fed og meget anderledes. Jeg glæder mig til at se hvilken løsning du vælger og ikke mindst at se den på DIG :-)

    SvarSlet
  22. Nøj den er fin... Er sikker på du nok skal finde på noget så du kan bruge den.

    SvarSlet
  23. Øv, den er ellers super fin, så håber du får løst problemet! Jeg har selv et projekt liggende hvor den desværre blev for stor! Må hellere få den fikset snart (har ligget siden før jul!)

    SvarSlet
  24. Sejt stof ;) og spændende mønster... måske jeg skulle lure lidt mere på det? Hvor var det fra? Du finder helt sikkert på noget med kjolen så den passer <3

    SvarSlet
  25. Hvordan er det gået med denne her? Den er vildt flot... du kan da også sætte en strimmel sort ned gennem ryggen...eller en bred lynlås måske....

    SvarSlet
    Svar
    1. Ej undskyld jeg spørger hvordan det er gået... det er jo kun 2 dage siden... det bare fordi du udgir så mange indlæg at jeg troede det var længe siden

      Slet
  26. Wauw, hvor er det en flot kjole; stof, mønster for sammensætningen.
    Øv øv øv, at den ikke passer, krydser for at du finder en god løsning.

    Har loge tilmeldt mig som fast læse, kan jo se du følger med hos dig, og skulle lige se hvad der skete herinde. :-)

    SvarSlet

Jeg elsker hver kommentar jeg får, og er du ny så kigger jeg forbi hos dig :)