onsdag den 26. december 2012

Så er vi på den anden side...

 
Rigtig glædelig jul til Jer alle!
 
Så ramte vi den 26. december - dagen skal bruges til råhygge, lego-byggeri,
måske en løbetur(!) og bare nyde at være sammen.
 
Jeg er bagud med blogindlæg, har en masse I skal se!
 
Solen skinner så jeg skal nok få taget gode billeder.
 

Min sidste adventsgave fra kreative Mette 
 
De orange øreringe bar jeg juleaften, farven var helt perfekt til den nysyede julekjole!!
 
Håber I har haft en god jul sammen med Jeres kære.


2 kommentarer:

  1. Glædelig bagjul til dig og dine.

    Jeg er altså nysgerrig for at se din nysyede
    julekjole.
    Knus

    SvarSlet
  2. Kære Libbie,

    En glædelig jul til dig og dine, om end lidt forsinket.

    Glæder mig til at hører mere fra dig.

    Kh. Lis

    SvarSlet

Jeg elsker hver kommentar jeg får, og er du ny så kigger jeg forbi hos dig :)