onsdag den 19. december 2012

Nattøj af jersey-rest



Voila et sæt ny-syet nattøj til min lille Mille
Det er jo ingen sag, med et godt mønster og en overlocker(!)

 
 Jeg kæmper med lyset i denne mørke tid, så bær over med mig!!
Men der skal jo også være fokus på modellen og ikke alle mine kander....

Da turen i sidste uge gik til Ribe, fik jeg købt noget lækkert stof i en hidsig farve.
Meningen er, at det skal blive til en julekjole, men herregud der er jo også
kun 5 dage til juleaften. Det skal jeg nok ku få presset ind.

13 kommentarer:

  1. Rigtig fint natsæt : ) og en glad model : )

    SvarSlet
  2. Ej hvor er det godt Libbie. Er hel vild med det stof...og som altid er modellen noget så kær:-)
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
  3. Flot sæt til den glade gut. Jaa det når du da sagtens, altså no problemos for os ....vel ?

    Kh. Lis

    SvarSlet
  4. Er vild med det stof! Og hvor er han bare sød, Emil :-)

    SvarSlet
  5. Hehe - tiden går superfort! Her har minstejenta fått spysyka, så vi krysser fingrene og håper vi alle er friske til juleaften. Nattøyet er virkelig flott - lekkert stoff :)

    SvarSlet
  6. Det er skønt at kunne udnytte gode rester til lækkert nattøj og sikke en glad model. Du kan da nå at sy en MASSE på fem dage... ha ha.

    Kh Mette

    SvarSlet
  7. Lækker model og skønt nattøj du har syet.

    Ej en julekjole, den glæder jeg mig til at se ;o)

    Ja det med lyset og billeder, den kender jeg godt,mine billeder er også lidt "musede".

    Knus

    SvarSlet
  8. Hold nu op hvor er han farvefræk. Det sidder kanont flot på ham og han ser rigtig stolt ud...: )
    Glæder mig til at se kjolen...
    God dag til dig søde Libbie.

    SvarSlet
  9. Nøj hvor er det skønt det nattøj. Meget bedre end meget af det man kan købe i butikkerne. Endnu engang tak fordi jeg måtte vise din iphone sleve. Detsværre havde jeg i år gabt over alt for mange gaveideer og derfor kom dit fine sleve på senere end planlagt. Det beklager jeg, men jeg tænker at folk nok kikker ind til næste år når man igen begynder at tænke på hjemmelavede gaver. Alle mine egne ideer har jeg skudt til næste år og så må jeg jo til den tid se om jeg kan finde ud af at begrænse mig lidt.....

    Rigtig god jul til dig og dine.

    SvarSlet
  10. Hvor er han altså kær!...og sikke en sej mor han har! Hatten af for din energi oveni sygdom. Knus Pia

    SvarSlet
  11. Hvor det fedt:-) fedt stof - ha ha - underligt nok at jeg er så vild med det hva!!!han e altså for kær. Misunder i kan få modeller til jeres kreationer. Min nægter pure at skifte tøj med mindre det er absolut tvang:-)

    SvarSlet

Jeg elsker hver kommentar jeg får, og er du ny så kigger jeg forbi hos dig :)