lørdag den 29. december 2012

Et helt specielt venskab

Findes der noget mere lækkert end veninder der deler ens lidenskab?

Jeg har mange gode nære veninder.
Jeg bruger mine veninder, jeg bruger dem forskelligt.
Jeg nyder mine veninder, og elsker når tiden er til det(!)

Dette indlæg er om en helt speciel veninde, faktisk en "gammel" én af slagsen.
Vi startede som kollegaer på den lokale tankstation for nu en hel del år tilbage.
Nu har vi "fundet" hinanden igen, og fundet frem til en fælles lidenskab.

Den kreative...


Merete er simpelthen så dygtig til rigtig mange ting!

Se blot her, hvad hun lige har produceret til sin sofa...
Det skønneste patchwork tæppe i de klareste farver.


Bagsiden...ahrmen det kan da kaldes håndarbejde!!
Jeg bøjer mig i støvet...



Endnu et lækkert tæppe, er vild med farvesammensætningen.


Og hvad der p.t. er på pindene.
Jeg er imponeret.

Merete har på facebook oprettet siden
 Divine Stuff

En side hun beskriver sådan her,
a think box with DIY and divine stuff

Måske det kunne have din interesse?

Merete er ihvertfald åben for gode idéer til flere tiltag.

Merete tusind tak fordi jeg måtte tage billeder og fremvise blot nogen af dine smukke ting!




3 kommentarer:

  1. Så mange lekre tepper- elsker det med stripene i mange farger. Gode venninner er godt å ha. I kveld skal jeg til middag til en av mine - gleder meg vilt :)

    SvarSlet
  2. Ih hvor dejligt med en veninde som man kan dele sin interesse med :-)

    SvarSlet
  3. Super flotte sager, og tak for tippet Libbie.. Jeg har straks meldt mig som "FB Ven" på "Divine Stuff".. Merete ved jeg jo også hvem er ;-))

    SvarSlet

Jeg elsker hver kommentar jeg får, og er du ny så kigger jeg forbi hos dig :)