fredag den 14. december 2012

En hyg´le dag

På tur med mutti 😘☺😊 Såååå hyg'le ❄❄
 
Var på tøsetur i går med min mor, først en sviptur til Esbjerg
og på hjemvejen ind omkring dejlige charmerende Ribe, klædt i hvidt..
 
...og man siger jo ikke nej tak til frokost når mor byder ❤
 
Vi indtog en skøn frokost i de helt unikke omgivelser i Quedens Gaard
 
Dagens scoop 😊 Total perfekt til formålet...som er en hemmelighed 🎁☺
 
..og som altid fandt jeg et møbel, jeg ikke kunne lade stå!
Det skal bruges til et helt specielt formål, som jeg desværre ikke kan røbe endnu.
 
Tusind tusind tak for alle Jeres søde kommentarer til min kjole.
I overvælder mig gang på gang,
 og giver mig masser af energi og gå-på-mod til nye kreationer!!

11 kommentarer:

  1. Det ser vildt hyggeligt ud! Måske man snart skulle besøge Ribe?

    Og jeg er også VILD med din kjole - wauw!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ribe emmer bare altid af atmosfære og jeg synes butikkerne er så enormt imødekommende!!
      Tusind tak, jeg er også super glad for resultatet.

      Slet
  2. Ih billeder fra et sted jeg kender så godt. Er vokset op tæt på Ribe og gået på gymnasiet der også- det er en dejlig og smuk by:)
    Glæder mig til at se, hvad du pønser på med bordet;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ej hvor skægt Mille!!
      Ja jeg pønser på noget STORT :)

      Slet
  3. Hvor ser det bare hyggeligt ud - og sikke et smukt møbel! Det ville jeg heller ikke kunne stå for (:

    - Kit

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Kit, nej der stod "Libbie" på bordet, jeg kunne slet ikke stå for det :)

      Slet
  4. Hvor hyggeligt at tage på tøsetur med sin mor. Det har jeg vist ikke prøvet med min - men til gengæld tager jeg masser af tøseture med mine piger;)
    Vildt, at du har været i 'min' by, Esbjerg. Jeg giver en kop næste gang;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ej hvor sjovt!! Jeg anede ikke at du bor i Esbjerg :)

      Slet
  5. Jeg er også vild med at gå rundt i Ribe, der er så meget atmosfære at man kan leve længe på sådan et besøg.

    Lækkert serveringsbord du fandt.

    God fredag.

    Kh. Lis

    SvarSlet
  6. Der ser smadder hyggeligt ud i Ribe. Hvis jeg boede i nærheden... Men det gør jeg ikke så jeg vil nøjes med at skrive:

    STORT TILLYKKE MED FØDSELSDAGEN KÆRE LIBBIE!!!

    Jeg håber du får en fantastisk dag. :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære søde betænksomme Charlotte
      TUSIND tak for din hilsen, tænkt at du tænkte på mig :)
      Sender dig en masse god jule-karma og håber alt det bedste for dig og dine i det nye år.
      kh Libbie

      Slet

Jeg elsker hver kommentar jeg får, og er du ny så kigger jeg forbi hos dig :)