torsdag den 1. november 2012

Sku man....?

Er jo lidt af en buksepige, allerhelst jeans(!)
 
Men de hersens kjolepiger, de kan altså noget...
Jeg synes det er mega fedt og ku´ super godt tænke mig at prøve!
 
En skøn skøn veninde har gjort mig opmærksom på ModCloth
Jeg overvejer...kraftigt...
 
Her er et par af mine favoritter
 
Casual - Frames and Fortune DressCasual - It Mustard Been Love DressCasual - Worn With Aplomb DressParty - Make the Rounds Dress

Special Occasion - Dice as Nice DressSpecial Occasion - Black Tie Optimal DressSkirts - Living the Dream SkirtSkirts - Just Dandy Skirt in Black





19 kommentarer:

  1. Ja det er godt nok nogle fine kjole - er ret vild med de hersens Mad men kjoler. Og det må jeg da nok sige at mange af de her rammer :-)

    SvarSlet
  2. Spring ud i kjolerne søde Libbie;o)

    Jeg elsker kjoler, især forbi det de er så skønne at have på.

    SvarSlet
  3. Gør det!! Den prikkede med rød bælte er da fantastisk!

    SvarSlet
  4. Jeg har også altid været en bukse-pige. Men er så småt begyndt at have nederdele i skabet også. Ja små skridt kræver det. Men håber jeg også kan ende med at tage en kjole på! Jeg er (selvfølgelig) vild med de to nederdele. Og så er de to prikkede kjoler også skønne. :-) Håber du ender med at hoppe i en af dem!
    Hilsen Frk. Hansen :-)

    SvarSlet
  5. Wuhu - jeg skal da shoppe! Jeg er vild med de kjoler...og jeg trænger faktisk til en ny kjole:-)
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
  6. Jeg tror vi er til samme stil. Jeg elsker kjoler og nederdel, men når man er en frossenpind som mig, så vælger man ofte bukserne.

    SvarSlet
  7. Den prikkede i øverste række, den kunne jeg godt tænke mig...
    Rigtige flotte kjoler.

    SvarSlet
  8. Wauw nogle fede kjoler! :-) Tak for link, den side skal helt sikkert kigges ud. :-)

    SvarSlet
  9. Du ved du har lyst til at købe mindst en af dem. Gør det. Og husk at vi vil se dig i den. :-)

    SvarSlet
  10. Hvor er de fine! Er ret vild med den polkaprikkede og 'brille'kjolen:) Du vil se så skøn ud i en af de kjoler, Libbie!:)

    SvarSlet
  11. Ih nej hvor er de skønne!! Jeg kunne bo nærmest dem alle, men jeg er også virkelig kjolepige. Det blev jeg faktisk, da jeg sidste januar lavede et nytårsforsæt, som hed: KUN kjoler/nederdele hele januar. Det fik omvendt mig, og nu er jeg næsten aldrig i bukser mere ;-).
    Og jeg elsker det!

    SvarSlet
  12. Hihi - jeg er også en jeanspike :) Men - faktisk så kjøpte jeg en vintage kjole i går på Etsy (!) - lurer på om jeg kommer til å gå med den ... :)

    SvarSlet
  13. Avra, hvor er de fine!
    Tak for linket. Jeg skal vist også lige kigge nærmere på de kjoler... ;-)

    SvarSlet
  14. Jeg har altid været en buksepige, men for nogle år siden begyndte jeg faktisk stille og roligt at gå i kjoler. Der findes rigtig mange fine (og du har jo allerede fundet en del), men det handler om at finde dem man føler sig godt tilpas i. Hvis man er bedst til bukser, så kan jeg anbefale en kjole og et par kraftige leggins, det virker godt for mig.

    SvarSlet
  15. Åh Libbie-go for it Girl.
    Jeg er total kjolepige og jeg eeelsker det. Kom med-du har jo total god kjolesmag allerede ser jeg;-)
    Kram Jonna

    SvarSlet
  16. Jeg har også været total jeans pige, men er nu kommet til at synes rigtig godt om at bruge kjole. jeg foretrækker dog at have leggings på til kjolerne, så er der alligevel lidt jeans over det.

    Christel

    SvarSlet
  17. Jeg er solgt :-) vis endelig på bloggen, hvis du køber en af de fantastiske kjoler..

    SvarSlet
  18. Uh, her kunne jeg da godt bruge en formue, hvor er de smukke de kjoler, go for it!!
    Karen

    SvarSlet

Jeg elsker hver kommentar jeg får, og er du ny så kigger jeg forbi hos dig :)