mandag den 19. november 2012

Kjolen

Kan I huske, at jeg havde forelsket mig i denne kjole set i et dameblad hos frisøren??

TA DA
Her er så min version..
 

(Mangler at kante den forneden, I know, men måtte udnytte lyset der strømmede ind i stuen)


Detalje med snydelomme, læder og neon.
 

Jeg er lidt i tvivl om, hvorvidt der skal en løs ribkant på ærmerne,
 eller om de skal have denne opsmøg..

 
Ja og så en opdateringringen,
Tommi brugte mange timer i skoven med en metaldetektor,
men desværre ingen ring og ej heller hos hverken køber eller sælger af dyret..
øv bøv
Så hvis nogen finder en guldring hvor der står Libbie 02.04.2011 så gives der dusør
 

22 kommentarer:

  1. Wow for en kjole du har tryllet frem! Den er fed! Aj ØV med ringen, håber I finder den et skørt sted, som vaskemaskinen eller noget?!!!!
    Kh. Trine

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Trine! Du smider altid de skønneste kommentarer :)

      Slet
  2. Den er da bare for lækker den kjole, har du selv tegnet mønstret? Og hvordan får jeg fingre i det :)?
    Total øv med den ring - jeg håber I finder den!

    SvarSlet
  3. Den er bare blevet rigtig flot. Godt lavet Libbie.

    Ringen kan jeg desværre ikke hjælpe med, men hører jeg noget giver jeg selvfølgelig lyd fra mig.

    Kh. Lis

    SvarSlet
  4. Sikke en lækker kjole. Både en dejlig søndags kjole med tykke sokker og en fin kjole med heels :-) Og super fed detalje med læderet og neon! Håber ringen dukker op. At den er "øremærket" får forhåbentlig finderen til at komme frem.
    Kh Line

    SvarSlet
  5. Hvor er den lækker Libbie og sikke nogle skønne detaljer du har givet den! :)

    SvarSlet
  6. Flot - især med de rå ærmekanter. Har du selv lavet mønstret?

    SvarSlet
  7. Nøj hvor er den kjole fin! Kan man komme i nærheden af et mønster?
    Håber I finder ringen igen.
    Kh Stine

    SvarSlet
  8. Nej øv. Jeg håber den vil dukke op på den ene eller den anden måde! Det er det skønne ved at have et mere specielt navn. En mulig finder af ringen burde nemt kunne finde frem til dig :-)
    Kjolen er rigtig fin og synes helt bestemt du skal lade ærmerne være rå og uopsmøget :-)

    SvarSlet
  9. Den kjole er så lækker Libbie, wauw altså.

    øv øv med ringen, jeg håber den pludselig dukker op.

    SvarSlet
  10. Ej hvor er den fin Libbie - vi vil se den pååå :D

    SvarSlet
  11. Øv med ringen. Og Wauw en flot kjole!!

    SvarSlet
  12. Øv med øv på ang. ringen :( håber I en dag finder den!

    Og hold da fast en skøn kjole med lækre detaljer...
    Smil herfra

    SvarSlet
  13. Øv, det var trist at hører.Håber at i finder den en dag.
    En skøn kjole du har fået syet, en rigtig december hygge-sag.

    SvarSlet
  14. Lækker kjole, er vild med detaljerne på lommen.

    Mona

    SvarSlet
  15. Flot kjole, får vi den af se på?
    Øv øv med den ring. Det er bare så ærgerligt.

    SvarSlet
  16. Super lækker kjole, Llibbie! Jeg vil også!!! krydser fingre for, at ringen dukker op! Kh Maria

    SvarSlet
  17. Wow, den er super fin! Lækre lækre detaljer du har lavet!:) Den må vi se på;)

    Ærgerligt, ærgerligt, ærgerligt med ringen:( Håber stadig, at den mirakuløst dukker op.. :)

    SvarSlet
  18. I må ha lavet et par nye ringe som jeg skrev til dit indlæg om ringen. Altså smelte din om og blande mere metal (guld) i og så lave to helt nye ringe. :-)

    SvarSlet
  19. Hvor er den lækker! Dygtige dig!

    SvarSlet
  20. Wauw, en flot kjole, hvor er du bare dygtig!!! Skøn blog i øvrigt:0)
    Mange hilsner
    Louise

    SvarSlet
  21. Den kjole er fed! Og sikke fine detaljer du har lavet på den :-)

    Det er virkelig træls ringen er væk! Håber på mirakuløsvis at de eneste ene får den på fingeren igen. Knus

    SvarSlet

Jeg elsker hver kommentar jeg får, og er du ny så kigger jeg forbi hos dig :)