fredag den 2. november 2012

Duckfeet owner, anyone???...

 
Oveni alt det her kjolehalløj
ja så dukker der endnu en drøm op...
og de 2 ting ku da sagtens gå sammen...
 
Duckfeet - Århus
Duckfeet - Odense
Er de ikke skønne??
Jeg hælder nok mest til den øverste model!
Tror ikke jeg tør købe den uforede model...
Har surfet Duckfeet´s hjemmeside tynd!!
 
Men jeg har brug for hjælp
for hvordan er de i størrelsen?
Kan jeg "bare" bestille en str. 39 som jeg plejer?
 
Kasserede et par af mine lange støvler (købt i 2006) den anden dag *snøft*
Så jeg må godt købe nye, beslutningen er taget!

6 kommentarer:

  1. I love my Duck feet! De er det eneste jeg køber uden at skæve til prisen, for de er hver en krone værd - og så holder de (i hvert fald for mig) 4 vintre. Jeg har haft begge modeller, dig i den lyse udgave. I 8 år den øverste, men sidste år købte jeg den med snøre - og jeg har ikke fortrudt. Jeg synes den anden kommer til at virke lidt gummistøvle-agtig i udseendet når den bliver slidt. Men allerhelst havde jeg begge par, for de er fede på hver deres måde. En lille detalje jeg elsker ved den med snøre er, at jeg kan skifte snørebånd - lige nu er de grønne:)
    Jeg bruger 38 i alm sko og også i disse, så nap du bare en 39. Mine bliver lidt større med tiden, men jeg har også altid store strikkede strømper på!

    SvarSlet
  2. Det er altså bare skønt med en 'anledning' til at købe nyt til sig selv - et par støvler skal der jo til:):) - ellers ville de fleste mødre vist være tilbøjelige til at glemme lidt selvforkælelse i ny og næ. Eller er det bare mig, der har svært ved den øvelse?!
    Dejligt me dine drømme - jeg håber både støvle og kjoledrømmen bliver opfyldt - og hvor vil jeg gerne se dig i den kjole du vælger at klikke hjem:) Er sikker på du vil se SÅ fin ud i en kjole. Tror du er kjolepige uden at vide det,):)

    SvarSlet
  3. De er skønne, men desværre er de en anelse brede til mine meget smalle fødder. MG i Haderslev har de viste støvler, men i hvilke farver ved jeg ikke.

    SvarSlet
  4. Hej Libbie
    Jeg har også et par Duckfeet, og jeg synes altså de er lidt små i det, jeg bruger normalt 38 og mine i 38 går jeg altså lidt på ude i spidsen.
    Har du ikke mulighed for at prøve et par inden du bestiller??
    God weekend
    KH Mia

    SvarSlet
  5. Jeg er enig med Mia...
    Jeg har et par sko fra Duckfeet, de er str. 39, men nok det jeg ville kalde en lille 39.

    Jeg ville foretrække støvler uden for, og så bruge en god uldsok i. Så bliver de ikke alt for varme, hvis man skal være indenfor lidt.

    Håber du finder et par, som du bliver glad for.

    Helle.

    SvarSlet
  6. Du skal forvente at købe et nummer større end det du plejer at bruge, jeg har selv to par Duckfeet, det er de viste med snørre, med og uden foder, den øverste model kræver brede fødder for ellers sejler du i dem fordi snørren sidder helt oppe på skinnebenet, de nederste spænder naturligt nok omkring anklen.
    Men køb et par, du vil aldrig fortryde, jeg går stort set ikke i andet efterår og vinter og med et lille opsmøg på bukserne ser du mere af dem og det giver et dejligt råt look.
    God Torsdag.

    SvarSlet

Jeg elsker hver kommentar jeg får, og er du ny så kigger jeg forbi hos dig :)