lørdag den 20. oktober 2012

Service på højt plan


Så fandt jeg det igen piger!
Temmelig indforstået(!) men pigerne til blogtræf var imponeret af mit
3 dimensionelle pipingbånd, som jeg ikke kunne huske hvor jeg havde købt...
 
Det kan købes hos Kvik Stof i Haderslev
De træffes på tlf. nr. 74 52 27 24 og sender gerne
 
Jeg fik købt RIGTIG MEGET nyt stof og bånd derinde (uha uha)
 

 
Bl.a. grå isoli til denne kjole,
 som jeg desværre kun har dette billede af,
 set i et dameblad hos frisøren,
men mon ikke jeg får det hen...

14 kommentarer:

  1. Fiiin kjole!
    - glæder mig til at se hvad du finder på...

    SvarSlet
  2. hvor er det bare lækkert, må ha ringet som det første mandag og bestille en god omgang, kan du huske meterprisen? FEDT du fandt det :o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hmm...MENER det er 24,50 pr.m. men er IKKE sikker :)

      Slet
  3. Hvor er det fedt at du fandt ud af hvor det var fra og hvilken luksus at de vil sende - dejligt. Lækker lækker kjole....jeg skal lige på slankekur og så skal der også laves kjoler til mig selv:-)
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
  4. Mon jeg lige skulle ringe til dem på mandag og bestille nogle meter... Glæder mig til at se kjolen :o)

    SvarSlet
  5. Ej libbie. Hvis resultatet bliver fedt skal jeg helt klart låne et mønster. Den ser bare så lækker ud på billedet. Et mønster med raglanærme og lidt længde med talje. Så er den da hjemme.

    SvarSlet
  6. ej hvor ærgeligt jeg har stof shoppe forbud

    SvarSlet
  7. Hvor er det bare et flot kjole du skal igang med. Jeg er sikker på du klarer det let og elegant. Med de bukser du producere, er kjoler ikke noget problem.

    Kh. Lis

    SvarSlet
  8. Weeeeeee skal vist lige ud kører en tur i næste uge:-) tak tak og atter tak. Glæder mig også til at se kjole resultatet:-)

    SvarSlet
  9. Tusind tak Libbie ! Skønt med et godt detektivarbejde ;) spændende med den kjole du skal sy :)

    SvarSlet
  10. Det er så fedt! Når (hvis) jeg engang kommer til at sy, skal helt sikkert en tur til Haderslev :)
    Glæder mig også til at se kjolen du får syet.
    Smil

    SvarSlet
  11. Vil da lige tilføje at de er da bare noget så flinke inde i den butik, har lige bestilt et par meter af hver farve. De yder også en super service. :o) Takker fordi du har delt det med os andre

    SvarSlet
  12. Hvor er det fantastisk det pipingbånd. Det skal jeg da vist også lige have fingrene i. Tak for det høje service niveau du yder, Libbie :-)
    Kh Line

    SvarSlet

Jeg elsker hver kommentar jeg får, og er du ny så kigger jeg forbi hos dig :)