fredag den 26. oktober 2012

Nyt

 
Nyt stof på lageret...
Tænker patchwork helt klart!


11 kommentarer:

  1. Det er godt nok lækkert..
    Sjovt som man ser forskellige i samme stykke stof.. jeg tænker straks.. fed kjole eller tunika kombineret med noget pink... men jeg er jo også mor til en lille pige :o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja :)
      Men stoffet er nyt og meterprisen temmelig peberet(!) så jeg købte kun 25cm og tænker at et patchwork projekt har jeg mest glæde af i det lange løb. Overvejer en aflang pude, men nu må vi se, efter at Pinterest er blevet en del af mit liv har jeg godt nok mange ting der skal afprøves :)
      kh Libbie

      Slet
    2. griner. det kender jeg godt. Jeg har også mange stykker liggende på 25 cm , for så virker prisen ikke så gal. :o) og jeg overvejer hvordan jeg skal bruge hver en cm :o)

      Spændende at se hvad det bliver til :o)

      Slet
  2. Hvor er det skønt. Er vild med den smukke gule farve. :)

    SvarSlet
  3. Hvor er det bare fint!
    Sprødt og lækkert på en eller anden måde... som sådan en fransk citronkiks med lysegul creme i. Mums!

    SvarSlet
  4. Hvor er det bare lækkert...men jeg har også noget med gult i øjeblikket. Spændende hvad du finder på.

    Kh Mette

    SvarSlet
  5. Hvor er det fint:) Jeg glæder mig til at se hvad du finder på:)

    SvarSlet
  6. Har du nu shoppet igen søde Libbie? Jeg tror faktisk du er værre en mig, og det har jeg det godt med;-) Rigtig fint stof som du nok skal få lavet noget smukt af. God weekend.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
  7. skønt og bare så varmt og hyggeligt

    x
    Margit fra Creative Tail

    SvarSlet
  8. Uh ja Libbie det er fint:-) Glæder mig til at se hvad du finder på:-)

    SvarSlet
  9. Libbie det er et skønt stof og jeg tænker som du, det er bare til Pachwork. Det bliver ren hygge med det.

    Kh. Lis

    SvarSlet

Jeg elsker hver kommentar jeg får, og er du ny så kigger jeg forbi hos dig :)