tirsdag den 18. september 2012

Det lige om lidt!

 
Endnu én af de der mandage er nu passeret(!)
 
Min håndskrevne to-do liste (henne foran radioen) bliver længere og længere,
men jeg gi´r altså alle Jer kreative kvinder en stor del af skylden
ja jeg gør så
For I inspirerer mig jo dagligt...
og tak for det!!
 
Tænker:"Kan jeg på weekendens shelter tur med spejderne sidde og sy patchwork ved bålet?"
 
 
Nå men det, det drejer sig om nu er Blogtræf
 
33 skønne kvinder samlet på ét sted, det bliver helt og aldeles pragtfuldt!
 
JEG glæder mig meget til at møde Jer alle hver og én.
 
INFO
 
Blogtræffet afholdes i Sct. Jørgens Gaard, Hospitalsgade 16, 6000 Kolding
Sct. Jørgens Gaard ligger lige ved siden af Slotssøbadet
 
Vi starter kl. 10.00
 og jeg har booket lokalerne til kl.17.00
 
Alle medbringer noget til vores buffét
Tema er brunch
Jeg sørger for kaffe/the
 
I må rigtig gerne maile til mig, hvad I tager med,
så skriver jeg det under hver enkelt på deltagerlisten,
så vi ikke kun skal spise boller..
 
Vi er ikke ude i noget med store lækre goodiebags, men derimod skal
 
ALLE medbringe en gave
til vores lille pakkeleg
 
Om den er hjemmelavet, sponsoreret,
købt eller fundet i gemmerne, bestemmer I selv.
 
Jeg vil også rigtig gerne vide hvor mange af Jer der tager symaskine med.
 
Så skulle der vist være styr på det hele....
 
Og er der noget I er i tvivl om så spørg endelig!!
 


36 kommentarer:

  1. Så hyggelig, synd jeg ikke bor i nærheten :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det kunne have været super hyggeligt!!

      Slet
  2. Jeg ville ønske jeg boede i nærheden, for det er da virkelig et træf jeg godt gad deltage i :). Det lyder som om I har en hyggelig dag i vente, rigtig god fornøjelse.

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh tusind tak søde Kathrine!!
      Jeg er også sikker på at vi får en kanon dag

      Slet
  3. Er der ikke nogen af alle de sy-ferme damer der vil lære et par fifs fra sig iform af en lille bunden opgave?

    SvarSlet
    Svar
    1. Lad os høre Lise, hvad pønser du på???

      Slet
  4. Skønt, skønt, skønt!
    Jeg glæder mig :).

    SvarSlet
    Svar
    1. JA Maj sådan har jeg det også. Da jeg planlagde dato´en tænkte jeg uha der er laaaang tid til og nu er det lige om snart!
      Bliver så hyggeligt :)

      Slet
  5. Jeg ærgrer mig også over at jeg ikke bor tættere på. Ville gerne have deltaget.

    SvarSlet
    Svar
    1. Du havde været mere end velkommen Charlotte!!

      Slet
  6. Jeg skal da helt klart ned, hvis der bliver endnu et blogtræf :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Mon jeg har energi til mit 3. træf til næste år???? *griner*

      Slet
  7. Ihh, hvor jeg glæder mig Libbie!! Jeg tager symaskinen med :-) finder på en lille gave og medbringer smør og syltetøj og evt andet. Krammer

    SvarSlet
    Svar
    1. Alt er hermed noteret på listen :)
      Bli´r SÅÅÅÅ fedt at ses igen!

      Slet
    2. Ej, hvor skønt, at du også kommer Gitte, det havde jeg ikke lige fået med :)
      Glæder mig også :)

      Slet
  8. Øv hvor lyder det bare hyggeligt... Lige nu er jeg en af de kvinder, som ærgrer sig over, at jeg ikke nåede at tilmelde mig... :(
    Er helt klart med til næste blogtræf.
    Håber at i får en helt fantastisk dag ....Ü
    Kh Anja.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg havde slet ikke forventet (kun håbet) på den store tilslutning. Du er SÅ velkommen (hvis) jeg arrangerer endnu et træf.
      kh Libbie

      Slet
  9. Årh, hvor jeg glæder mig - trænger til så meget til sådan en dag. Hvis der er plads til endnu en symaskine regner jeg med at ta' min med. :o).

    Hvad passer det bedst at jeg tager med - cupcakes, brød eller en salat...eller noget helt fjerde?

    SvarSlet
    Svar
    1. Der er plads til alles symaskiner, men det er rart mht bordopstilling og jeg skal vist også lige have et par kabelruller med :)
      Jeg har ikke nogen der tager hverken cupcakes eller brød med endnu, så hvad vælger du?

      Slet
    2. Perfekt - så snupper jeg cupcakes med :o)

      Slet
    3. Ja, du skal da helt klart have nogle af dine lækre cupcakes med, Pia...mums!!

      Slet
  10. Åhhh håber stadig på et afbud så jeg kan få lov at være en del af dette fantastiske initiativ. :-) ellers ender det med at jeg må ned og lurer ind af vinduerne:-) :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Du står øverst på listen!
      Har fået et afbud, men den blev besat med det samme :)

      Slet
  11. Hej Bine, hvor pokker er din mailadr. ?

    Jeg kan tage hvidløgsost, selleriost og Valnøddeost med.
    Symaskine har jeg også. Bare en lille en, altså.

    Glæder mig for vildt.

    Kh. Lis

    SvarSlet
  12. Hej!! udover at glæde mig til træffet, så tænker jeg på at, tage noget godt brød med, og hvis der skulle være noget andet, siger du bare til. Jeg tror ikke jeg har maskine med, (er lidt i tvivl)!
    Kh. Lissen

    SvarSlet
  13. Ihhh -glæder mig også MEGET! Er så spændt...
    Jeg medbringer forskellige frugter til at hapse af :) hvis jeg skal have mere med, så mail mig endelig!

    Hmmm en pakke, hvad skal jeg finde på -går i tænkeboks mens jeg svinger penslen på væggene herhjemme.

    Smil fra Pia

    SvarSlet
    Svar
    1. Super Pia, jeg lader høre fra mig hvis vi kommer til at mangle noget :)

      Slet
  14. Jeg medbringer gerne nogle boller. Det er der vist ikke andre, der har sat sig på?
    Regner ikke med at have symaskine med, tror det bliver en håndsysledag for mit vedkommende:-)
    Glæder mig:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ingen boller, så det er så fint Julie!
      Glæder mig også meget :)

      Slet
  15. Åhh bare det var mig der skulle med. Håber på at du holder et træf igen.
    Glæder mig til at høre om dagen.
    Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Havde også troet 100% at du tilmeldte dig når nu det var så tæt på....
      Satser da på at afholde et igen, der er ingen andre her i vores region der gør det, men det er også et stort arbejde :)
      kh Libbie

      Slet
  16. Bliver så hyggeligt at møde alle jer kreative kvinder :-) Da jeg kommer med toget slæber jeg ikke symaskine med men må finde et andet let-transportabelt nørkleprojekt at tage med... Ved ikke lige endnu hvad jeg tager med til brunch - det finder jeg lige ud af (er der noget der mangler?)... og så en pakke (tænke, tænke...)kh Jette

    SvarSlet

Jeg elsker hver kommentar jeg får, og er du ny så kigger jeg forbi hos dig :)