søndag den 12. august 2012

Så er der frotté piger

og for at gøre historien kort,
så havde jeg lavet en brøler,
for det lækre lækre frotté jeg havde bestilt i Sverige, ja det afbestilte jeg igen..

Jeg havde glemt at vælge DK som land, flot Libbie, så fik en mail om,
 at jeg lige skulle overføre en uoverskuelig mængde ekstra penge for fragt...
(så bliver jeg sku nærrig)
..og jeg manglede det jo heller ikke akut(!)
MEN

Tjek lige hvad jeg hentede hjem i fredags


Det HELT RIGTIGE frotté ala Alba Baby og Ej Sikke Lej


Kan I fornemme kvaliteten?
I´m in heaven
Det er simpelthen så lækkert og jeg kan ikke vente med at sætte saksen i det!

Endnu bedre er det,
at ejeren af den fantastiske sybutik,
 hun synes også kvaliteten var så god, da hun først fik fingrene i det,
 så hun vil bestille samtlige farver hjem til lageret!


Jeg har købt nr. 712 og 252, så farverne stemmer meget godt overens!

I kan bestille frotté her og hun sender gerne til hele det ganske danske land
Det koster 129,- pr. meter
Skriv evt. Libbie´s frotté i mailen når I bestiller

Kan det blive mere fantastisk.....!
woop woop


8 kommentarer:

  1. Åååååårh JA, jeg kan godt fornemme kvaliteten! Men må slå mig selv hårdt over nallerne, det bliver FØRST i næste måned ;-P men SÅ skal nr. 423 godt nok også hjem til mig! TAK for tippet!

    SvarSlet
  2. Såå lekker kvalitet :)
    Men så ergerlig å måtte betale ekstra frakt. Jeg måtte betale mye toll på et par pakker stoff i sommer, og var ved å begynne å gråte for det ble vilt dyrt for noen stoffer...men, men... Jeg har lært til neste gang ;)

    SvarSlet
  3. DET ser lækkert ud! Skal du sy bukser af det?

    SvarSlet
  4. Ja, det er da godt nok for lækkert!! Hvad skal du sy? Jeg er vist nødt til at bruge noget af alt stoffet på lageret, inden jeg kaster mig over nye køb, øv bøv :-)

    SvarSlet
  5. Det ser vildt lækkert ud, mon ikke jeg også er nødt til at have noget af det??? :)
    Knus

    SvarSlet
  6. Det var da godt mutti her fik dig slæbt med ud at shoppe :0) mon ik der kan falde noget godt af til lille tøsen en gang du får tøsefarverne i hus? ;0) knus til dig du skønne!

    SvarSlet
  7. Stoffet ser rigtig lækkert ud, men jeg kan ikke finde der, hvor du linker hen ...vh Line

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Line
      Hvis du trykker på mit link ryger du ind på hjemmesiden. Her ringer du til Marens butik og bestiller ud fra farvekortet som jeg har liggende her i indlægget. Jeg kan naturligvis ikke love at hun stadig har alle farver på lager, men det er så lækkert det frotté og holder farve og facon.
      kh Libbie

      Slet

Jeg elsker hver kommentar jeg får, og er du ny så kigger jeg forbi hos dig :)