torsdag den 23. august 2012

På bunden, sådan helt nede


 
Her er min taske
eller dvs den taske jeg render rundt med lige p.t.

Jeg elsker tasker og elsker at skifte.

De skal være rummelige, til at bære på skulderen,
 og gerne med en rem, så de også kan sidde overtværs (gir´ det mening...?)
Altså så begge hænder er fri, uden der er noget der dingler(!)

Så fornylig denne her og er kun et klik fra at bestille...

Nå, men ryddede op i tasken i dag (gisp)
Det sker ikke tit!


Til trods for fancy iPhone slæber jeg stadig troligt rundt på min store enorme murstens kalender.
Vi har vel alle vore særheder!


Survival kit



Troede faktisk bunden havde været værre....!!

Hvad gemmer du i tasken?


26 kommentarer:

  1. Ha ha kender godt det med at skifte tasker:-)
    Og det kunne til en forveksling godt ligne indholdet i min taske hvis jeg tømte den:-) det er egentligt lidt skræmmende hvad vi bærer rundt på!!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var faktisk befriende for mig at få ryddet op i tasken :)
      Troede jeg slæbte rundt på en del mere...!

      Slet
  2. Tror min taske indeholder ca. det samme, ikke kalenderen, men med pudseklude til brillerne ;)

    SvarSlet
  3. Jeg eeelsker også tasker, og jeg er også mest til dem der håndfrie nogen, især når den lille er med... Men et par enkelte håndtasker har jeg da også... Men min tasker ser faktisk også sådan ud, når den bliver tømt :-)
    Jeg har dog været hård og sorteret i alle mine tasker til loppemarkedet, så jeg tror der smuttede 15 tasker ud af huset.... :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ha ha - det ligner også indholdet i min. Kan dog tilføje at i min taskes inderlomme lå en gammel klistret piratos - som nærmest var groet fast. Derudover et par sutter, et par børnesolbriller, en brugt hagesmæk og en pakke lommeletter (til mine evig-snottede unger)!

      Mødre slæber på alverdens sager - og sådan skal det være. Min mors taske er stadig et spændende sted at kigge ned i - især for min store pige!! Mormors taske gemmer nemlig også de små poser fra Haribo.

      Line
      www.linesforunderligeverden.blogspot.com

      Slet
    2. *ha ha ha* Line jeg har også prøvet det med en indgroet piratoes, ej tror faktisk det var en "blue jeans" :)

      Slet
  4. Ha ha - ja, du har da lidt at hvert i den taske! Jeg gemmer også på en del, men det er blevet bedre end førhen, fordi den taske jeg har nu er så smart indrettet med rum til det meste.. KH Maria

    SvarSlet
    Svar
    1. Sådan én taske har jeg også.... Men alt ryger ligesom bare alligevel ned i det store rum :)

      Slet
  5. Puha, jeg blev da helt bekymret, da jeg kun havde set overskriften! (Det var vel også meningen. :D )

    "Bom"! Så er det afsløret, hvilket hjørne af Danmark, du er fra. Jeg bliver helt nostalgisk efter mine dage på efterskole med en ordentlig stak sønderjyder. :D

    Det er jo en rigtig Mor-taske, du har. Forberedt på alt.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja der er nu ikke noget så godt som bom :)

      Slet
  6. Hold da fest en bunke du slæber rundt på i din taske. Du har bare alt til alle situationer. Ret cool! Jeg er typen, som sjældent går med taske. Bare jeg har pung, nøgle og mobil med i lommerne, er den i tip top orden. Ville faktisk ønske, at jeg var bedre til at gå med en. Det ser så hyggeligt ud - og er også ret hyggeligt, når en liiiiige har en bom eller andet anvendeligt i tasken. Fantastisk :-)!

    SvarSlet
    Svar
    1. Jamen hvor gør du så af alt når du skal bruge begge hænder????
      Ej det kan jeg slet ikke administrere *griner* så ville jeg nok køre væk med pungen på taget af bilen eller glemme bilnøglerne på konserves-hylden i brugsen :)

      Slet
  7. Ha ha ha.... Dametasker er altid fyldt med skøre ting. Jeg har altid tusindvis af sedler... Bon'er, huskesedler, post-it's med notater, og jeg har altså en ret lille taske (har flere, men den jeg bruger for det meste).

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja for dælen man slæber rundt på meget :)
      Trust me jeg har også et hav af sedler og gule lapper, men dem gemmer jeg jo i idébogen....temmelig smart!

      Slet
  8. :) Wow, det var en god del :) Gøyalt innlegg :)

    SvarSlet
  9. Du er en samler:-) Jeg har også sjove ting på bunden af tasken, men vist ikke helt lige så meget som dig... Og så har jeg valgt at samle pilleæsken, håndcreme mm i en lille kosmetikpung, for ellers var det aldrig til finde:-)

    SvarSlet
  10. Ha ha - det ser velkendt ud... Det er nok derfor jeg aldrig får skiftet min ud, på trods af at de fleste hænger fremme 'for så får jeg skiftet taske så den passer til mit tøj'... Kunsten må være at vende bunden ud på den 'gamle' oven i den nye, så man ikke behøver rydde op samtidig ;-)
    Kh Pernille

    SvarSlet
    Svar
    1. Og sikke dog en farlig side, du linkede til... :-D

      Slet
  11. Jeg blev lige inspireret af at du har en idebog, tak for det, det skal jeg da også have, hvorfor mon jeg ikke har tænkt på det før :)

    SvarSlet
  12. Hihihihi.......... Tør ikke vende bunden på min rygsæk.. Jeg er nemlig ikke til tasker.. Men til.. rygsæk !!! Og helst en med en massssssse lommer...

    Men... er kendt for at have alt og lidt til i den.. SÅ.. når jeg er til fest er det altid mig der kommes til når man mangler div piller, bind, plastre, sy tråd.. og.. det er sjællent nogen går forgæves........ :-D

    Hyggehygge
    Marianne

    ps... jeg har altså også en papir pænt stor mayland kalender.. Kan da ikke leve uden..

    SvarSlet
  13. Ha, sjovt indlæg :) Desværre er min taske meget lille og kedelig. Der er kun plads til Iphone, pung og nøgler..

    SvarSlet
  14. HA! Hvor er du go libbie- det ligner meget godt min taske- lige for tiden er der så bare også bleer og poser og babybukser og og og- faktisk en tung og stor taske jeg slæber rundt på. Og så ELSKER jeg at du har BOM i din taske - her hjemme får vi også BOM-poser når vi skal hygge:) go weekend Kh Mille

    SvarSlet
  15. Er meget imponeret over dit mini apotek. Det er rimeligt veludrustet.
    Ellers er jeg grine færdig over hvor ens vores tasker trods alt. Mit krav til en taske er mindst to måder at "bære" på, hvoraf den ene skal være på skrå, så begge arme er fri til at håndtere tre unger.
    Min fysiske kalender er dog længst skiftet ud med Iphonen,der også bliver brugt som notesbog via Pinterest, kamera eller påmindelser.

    God weekend

    SvarSlet
  16. Hvor er tasken fra? Den ser jo ud til at kunne rumme mange ting.

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Sine
      Velkommen til :)
      Jamen det er en simpel "lokk a like leather" fra vores alles H&M(!)
      Nemmere kunne det næsten ikke blive :)
      kh Libbie

      Slet

Jeg elsker hver kommentar jeg får, og er du ny så kigger jeg forbi hos dig :)