onsdag den 1. august 2012

Og de heldige vindere er..


Så er der trukket 3 vindere i min velbesøgte Give Away

Tusind tak for alle søde kommentarer
 og stort velkommen til alle nye faste læsere!
Det blev til 460 lodder.
Tak til min mor for at folde lodder og holde styr på deltagerne!!

Anna og Victor hjalp med udtrækningen, som foregik på god gammeldags manér

Lod nr. 107 vandt den super fine elefant box

 

Lod nr. 86 vandt sengetøjet med de søde elefanter


Lod nr. 118 vandt det skønne Graziela sleeve til iPhone

Stort tillykke og hip-hip til de 3 vindere

Vil I alle sende mig en mail med Jeres adresse, så kommer gaverne retur

7 kommentarer:

  1. Ih, det er jo mig der har vundet det fine, fine sleeve. Jeg kan mærke min telefon allerede glæder sig til at komme deri. Tusind tak. :D

    SvarSlet
  2. Stort tillykke til de heldige

    SvarSlet
  3. Tillykke til de tre heldige, heldige vindere!

    SvarSlet
  4. Tillykke til de 3 vildt heldige vindere. :-)

    SvarSlet
  5. ej hvor fedt! sender straks en mail :)

    SvarSlet
  6. Stort tillykke - var ellers sikker på lykkens pamfilius var med mig her. :)

    SvarSlet
  7. Elefan-tastisk!! Jubii, så heldig jeg er:) Sender straks en mail!! Tak tak tak...

    SvarSlet

Jeg elsker hver kommentar jeg får, og er du ny så kigger jeg forbi hos dig :)