tirsdag den 7. august 2012

Nu med ny tatoo


Anna, Victor, Emil og Tommi
Dem jeg elsker



33 kommentarer:

  1. Hvor er den fin!
    Tillykke med den :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Marlene! Den har også været lææææænge undervejs :)

      Slet
  2. Svar
    1. Kæreste Mynthe´s mor :)
      Tusind tak(!) Jeg er også SUPER glad for den.
      kh Libbie

      Slet
  3. Hvor er det bare fint. Elsker bare de små tatoveringer. Jeg ville ønske at jeg turde...

    Kh Mette

    SvarSlet
    Svar
    1. Kæreste Mette
      Tusind tak!
      Jeg er heller ikke til store dekorationer, men de små som betyder noget det er liiiige mig. Endelig tog jeg beslutningen og fortryder ikke :)

      Slet
  4. Cool tatovering:) Ny fast læser:) kig forbi her

    http://hvisvindenvender.blogspot.dk/

    http://oddparent.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. TAAAAAK M.S. :)
      ..og velkommen til. Kigger naturligvis forbi hos dig!
      kh Libbie

      Slet
  5. hvor er den bare fin, er vild med tatoveringer med særlig betydning...ud over den dekorative. Selv har jeg ikke en eneste tatovering, men drømmer om at få en kattepote tatoveret, men manden min kan simpelthen ikke med den slags kropsudsmykninger, sååå indtil videre respekterer jeg hans ønske om at ha' en tatoverings-fri-kone

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvis der er nogen der skal have en kattepote tatoveret så er det da dig :)
      Men ja man skal være enige på det punkt. Tommi fik også én, sin første, rigtig fin, der står Emil, hans guldklump.....og ja han ved jo at der ikke kommer 4 mere :)

      Slet
  6. Hvor er den fin og hvor er du sej! Elsker også tatoveringer med betydning. Jeg har selv 2 stk, den første fik jeg lavet da jeg var 16 år og udvekslingsstudent i Japan, jeg var ikke særlig stolt over jeg havde gjort det og var faktisk meget ked af det bagefter, men som årene er gået er den blevet en del af mig og mit Japan eventyr og nu har den stor betydning for mig ( Heldigvis hihi )
    Knus Kat

    SvarSlet
  7. Wauuu. Tillykke med den :-)

    SvarSlet
  8. Så fin og enkel, flot :)

    SvarSlet
  9. Meget fin og feminin. Tillykke med den.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
  10. Tadaaaa hvor er den flot.
    Tillykke med den.
    Anja.

    SvarSlet
  11. Den er super lækker, og jeg drømmer om at få lavet noget i den retning selv. Må man spørge, hvad den har kostet?

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak, ja den kostede 400kr.
      Fik den lavet hos Tatoo Zone i Tønder hos Eva, hun er så dygtig :)

      Slet
  12. Ej den er super fin, kan godt li' enkeltheden! Elsker jo også at den har en sød betydning.

    SvarSlet
  13. Åh, hvor er den flot og feminin! Vil også så gerne have et eller andet 'Birk'-agtigt, men summer stadig over hvad og hvor... har bla været omkring 'livets-træ'-mønsteret, men ved ikke helt om og - stadig - hvor...
    Har selv to - en jeg er glad for - og en jeg fortrød, som jeg har fået delvist fjernet...
    Kh Pernille

    SvarSlet
  14. Tillykke med den Libbie! Sejt gået

    SvarSlet
  15. Hvor er den flot Libbie. Jeg har ønsket mig en i årevis, men ikke fået taget mig sammen, er bange for de ikke laver den flot...ønsker mig børnenes navne med svungen skrift på håndleddet.

    KH Mia

    SvarSlet
  16. sejt og smukt.
    Jeg går også er drømmer, men er en tudeprinsesse når noget gør ondt.

    SvarSlet
  17. Hvor er den smuk - sjovt du også bruger stjerner og hjerter for drengene og pigen i dit liv - det gør jeg også - og går faktisk og leger med tanken om en tatoveret ankelkæde med stjerner og hjerter sammen med børnenes navne i snørklet skrift - har 2 små tatoveringer i forvejen - synes det er så flot, så længe de bliver holdt enkle ;)

    Kh Karina

    SvarSlet
  18. FIn fin fin, har også selv en stjerne (dog noget større og turkis;)), men er vild med at dine ikke er snore lige...

    SvarSlet
  19. Hvor er den flot! :) .. Jeg er helt vild med med tatoveringer, som har en betydning. Jeg har selv 4 stjerner på mit højre håndled :)

    Christina / frkstubba.blogspot.com

    SvarSlet
  20. Det er virkelig fint med en så lille og "let" tatovering! Jeg kan også godt lide, at motiverne ikke er fyldt ud. :)

    SvarSlet
  21. Hvor er den fin - ikke mindst betydningen og tankerne der ligger bag ;o)

    SvarSlet
  22. Virkelig fin og enkel, selv om betydningen er stor <3
    Knus

    SvarSlet
  23. Fin og let :)
    Får helt lyst til at få en mere...

    SvarSlet
  24. Enkel men flot. Men gjorde det ikke vildt ondt at få den lavet?

    SvarSlet
  25. Hvor er de fine... Elsker også små tatoveringer med betydning. Jeg har også en samme sted som dig - et hjerte som jeg fik da jeg havde født Noah. Næste fredag skal jeg ind og have min 4 til Alba og det glæder jeg mig vildt til:) god dag:)

    SvarSlet
  26. Hvor er den sød- tillykke med den:)

    SvarSlet

Jeg elsker hver kommentar jeg får, og er du ny så kigger jeg forbi hos dig :)