torsdag den 9. august 2012

Kære Blogtræf-boblere


Har I set, at jeg har lavet en liste over dem der deltager i Blogtræf ??

Det er simpelthen så fedt, at der er så stor opbakning til mit initiativ!

MEN

når det så er sagt, så er pladserne nu besat,

DERFOR

har jeg inden ret længe brug for, at boblerne tager stilling til om de kommer eller ej!

Vil følgende sende mig en mail:

Pia, Vera, Pia, Rikke & Anne, Malene og Ellen

(Hvis jeg ikke har hørt fra Jer indenfor en uges tid slettes I af tilmeldingslisten)     



7 kommentarer:

  1. ih altså jeg glæder mig vildt til at møde alle de dejlige damer.. !!

    SvarSlet
  2. Nøj hvor jeg ærgrer mig over at jeg ikke skal med, men for det første er der ret langt for mig og for det andet er det på min fødselsdag:-)
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
  3. Meget ærgeligt at bo så lang væk!!

    SvarSlet
  4. Tak fordi du skrev søde Libbie :)
    Glæder mig MEGET til at møde alle jer blog picher!
    Smil

    SvarSlet
  5. Tak fordi du skrev søde Libbie :)
    Glæder mig MEGET til at møde alle jer blog picher!
    Smil

    SvarSlet
  6. Beklager jeg ikke har fået svaret. Har gået og ærget mig gul og grøn de sidste par dage da svigerfar holder rund fødselsdag lige den dag, helt ærgelig. Håber I får en fantastisk dag, glæder mig til at se illeder fra dagen.

    SvarSlet
    Svar
    1. Bare helt ok Vera, med den store tilslutning der har været må jeg hellere holde et mere på et tidspunkt :)
      Håber det bliver en god fest
      kh Libbie

      Slet

Jeg elsker hver kommentar jeg får, og er du ny så kigger jeg forbi hos dig :)