onsdag den 15. august 2012

Historien om en postkasse


Den kvikke læser bemærker straks, at jeg mandag aften sled i det
for at få ukrudt og vildfaren efeu fjernet langs fortovet.....

Vi købte i maj 2009, et hus med stor indkørsel og brevsprække i hoveddøren,
men pr. 1.januar 2012 var det jo slut...

Havde ellers NYDT at få morgenavisen bragt til døren hele min barsel(!)

Så til bryllup (godt nok april 2011) fik vi af mine forældre denne sag af en postkasse


Nu er postkassen blevet pimpet.
Det er bestillingsarbejde, som super dygtige Karina laver!

Jeg kan godt lide, at det er lidt anderledes
 +
 at vores ende af byen primært består af pensionister,
så vi sætter en del kolorit i kvarteret, også omtalt som guldkysten her i byen
ha ha


...vupti, ja så lige lidt mere indblik i min hverdag...
Her min forhave med kig til baghaven, terrasse!
Her renoveres!


20 kommentarer:

  1. hvor er den bare blevet fin. jeg elsker de små mennesker.

    SvarSlet
  2. Nej, hvor er jeg vild med den! Det er da meget sjovere end en helt almindelig postkasse.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
  3. Hold nu op det ser fedt ud - det er straks røget på bryllups ønskelisten, sammen med en postkasse (for hvem gider selv at købe sådan én?). Tak for tippet!

    PS hver gang jeg klipper på dine blog indlæg, så er den utrolig lang tid om at åbne siden færdig? Mærkeligt, for det er kun hos dig det "problem" forekommer.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ej hvor irriterrende....!
      Hvorfor gør den det????
      HJÆÆÆÆÆLP :)

      Slet
    2. Jeg oplever det også, når jeg kikker forbi hos dig...

      Slet
    3. .....hmm!!! (nu er jeg sur)
      For tænker mine billeder er ikke store, har jo kun sådan et lille kamera, hva dælen kan der være galt???

      Slet
    4. Jeg oplever det samme søde, er nemlig ked af at jeg ikke får skrevet så tit til dig, på dine indlæg. Men kan kun skrive på min ipad.

      Og som oftes er jeg på pcen når jeg blogger, i forbindelse med at jeg laver indlæg. Og min pc bliver langsom når jeg åbner din side, siger der er problemer med siden og spørger om jeg vil gendanne. Nogle gange tager det så lang tid og så mange forsøg med gendan, at jeg opgiver.

      Slet
  4. Hahaha, aaaj, hvor er de FANTASTISKE! Det må da være ét styk glad postbud, der går fra jeres hus hver dag :-D Tror dog mine naboer ville korse sig lidt, hvis vi satte det på vores; da vi overtog nøglen hertil, gik der en time, så kom de over og ringede på, og spurgte om de ikke skulle betale for navn til vores postkasse, så vi ku' få samme skrifttype som deres. Altså, jo tak da (postkasserne er selvfølgeligt også ens, og hænger side om side ved vejen ;-P).

    SvarSlet
    Svar
    1. OMG gjorde de det???
      Ha ha

      Slet
    2. Hæhæ, Ja! Og jeg havde godt nok nøjeren på, da jeg sku' sætte navnene på, for tænk nu, hvis jeg fik det krøllet eller sat skævt op ;-D

      Slet
  5. Er du vimmer en FED postkasse!!! Jeg troede ikke at man kunne blive forelsket i sådan én, men det tror jeg nu alligevel jeg lige blev der :o)

    SvarSlet
  6. Super fin postkasse ;-)

    Når jeg skal åbne dine indlæg tager fet også laaaang tid og nogle gange skal jeg prøve flere gange. Troede det var min computer men det er kun hos dig. øv øv men jeg er tålmodig og ivrig efter at læse dine indlæg så jeg venter selvfølge, jeg vil ikke gå glip af Binemor;-)

    SvarSlet
  7. Sikke en sød postkasse. Den kan postbuddet da kun blive glad for :-D

    SvarSlet
  8. Sejt! Hvis jeg nogensinde får brug for en postkasse, vil jeg huske på din! :-)

    SvarSlet
  9. Det er uden tvivl den fedeste postkasse jeg har set :)

    SvarSlet
  10. Nej, hvor er det fint! Jeg topelsker jeres postkasse, vi har en magen til, og hvor ville det være fedt med sådan et billede af familien.

    Du må lige arrangere med hende Karina, at der er Libbie-rabat ;) Kan se hun før har solgt for 100 kr. Så skal jeg helt sikkert have en!! :)

    SvarSlet
  11. Den er bare så fin.. Den må jeg op og se Irl næste gang jeg er byen.. Må sige jeg har det på samme måde med din blog.. Sommetider opgiver jeg inden jeg når ind, andre gange ( som nu) vil jeg bare se hvad du nu har fundet på...

    SvarSlet
  12. Hvor er det fint :) og jeg vil lige sige, at jeg oplever ingen problemer på din blog overhovedet

    SvarSlet
  13. tusind tak for tippet med postkassen - jeg har simpelthen så længe kigget på hvad jeg skulle finde på - synes mange bærer præg af en hurtig-løsning med udskrift fra pc'en og så er det lige tapet til. Eller også har folk været ude med dymoen, og så sidder det skævt. Jeg har så ledt efter klistermærke-bogstav-ark i Panduro - men når man skal bruge mange ens bogstaver løber beløbet altså op - Så fantastisk med dette

    SvarSlet
  14. Simpelthen genialt mærke til postkassen, det vil blive skrevet bag ørene til vi rykker ind i det nye hus :-)

    SvarSlet

Jeg elsker hver kommentar jeg får, og er du ny så kigger jeg forbi hos dig :)