tirsdag den 14. august 2012

Funny pillow spam


Hvad jeg lavede søndag...


(Ja, I ser altid kun den lille sofa, men jeg magter ikke at tage billeder imod lyset....)

Det smukke blomstrede stof er en del af en byttehandel,
 jeg har lavet med Didde-Louise, tjek evt. hendes stoflager,
hun har enormt meget flot stof!
Ser det ikke fint ud?


...og ja - hallo - så liiige en anden vinkel af vores dejlige lyse stue...
Havde I set den komme? ha ha



Men jeg ser nok også tilpas fjollet ud, når jeg render rundt med mit kamera!!
Tak Emil fordi du gør mig opmærksom på det...

Nogen bolig-indretnings-blogger bliver jeg nok aldrig,
men synes det er ok, at lukke Jer lidt ind i mit hjem.


13 kommentarer:

  1. hvor er det nogle skønne puder. Jeg vil så gerne sy nye puder til stuen, men kommer aldrig rigtig i gang.

    SvarSlet
  2. Hvad er det med puder, man KAN bare IKKE få nok.... Her er de også begyndt at bo på sofaryggen, for ud af sofaen, det skal de altså ikke :-)

    SvarSlet
  3. Hvor ser det skønt ud i din sofa :-). Lige til smide sig i - sådan skal en sofa være :-). Selv tak for byttehandlen. Glæder mig til at se etuiet :-).

    SvarSlet
  4. Hey sådan et bord har jeg netop sat til salg i Den Blå Avis http://www.dba.dk/sofabord-teakbord-smalt-og/id-85220923/
    Mon ikke der gives blog-rabat? :-)

    SvarSlet
  5. Åh mormors lille mille. Flotte puder min dygtige og allerbedste datter

    SvarSlet
  6. Du har da fået kørt nogen lækre puder gennem maskinen ;0)Det er super flot det blomstrede. Jeg er godt nok spændt på og se om vest opskriften kan bruges til noget ;0)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Julie, åh min mor er i fuld sving :)

      Slet
  7. Sikke nogle dejlige puder- en ren farvelade! ;)

    Sommerhilsner
    /Christina

    SvarSlet
  8. Skøn samling af puder :) Haha, elsker billedet af Emil :)

    SvarSlet
  9. Sikke en skøn samling af puder. :) Gid jeg havde lige så mange fine i min sofa.

    SvarSlet
  10. Nej altså Libbie, hvor er det blevet godt - dejlig sammensætning. Vi bor på INGEN måde perfekt, men her er rart at være og det må være målet de næste mange år så længe børnene "fylder" så meget som de gør:-)
    K.h.
    Christins

    SvarSlet
  11. Skønt indlæg (og puder!) - kan lige se Libbie 1 og 2 med kamera på fotooptagelse. De er så søde de små efterabere ;o)

    SvarSlet
  12. Jeg synes det er super hyggeligt, at få glimt af dit dejlige hjem. Skønt med farve spræl i sofaen...der kan man da kun komme til at sidde godt!

    SvarSlet

Jeg elsker hver kommentar jeg får, og er du ny så kigger jeg forbi hos dig :)