mandag den 20. august 2012

Den her...



...får mig til at rokke....!
Damn it han har rytme...

7 kommentarer:

  1. Den må jeg komme tilbage og se/høre, når jeg får fikset Flash på min computer! :)

    SvarSlet
  2. Den er da også rigtig god, god dansemusik!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Men hvordan fåe du lagt et you tube klip ind i din blog???? har prøvet mig frem, men det lykkedes altså ikke!

      Slet
    2. Kære Lissen
      Du har blogger åben og åbner en ny fane med youtube.
      Find sangen du vil kopiere og forneden står der "DEL" og her vælger du blogger og vupti så hopper den automatisk ind i et nyt indlæg :)
      Vældig smart
      kh Libbie

      Slet
    3. Hej Libbie!! (igen) havde simpelthen ikke set det der valg af "flere", tak for hjælpen!! Det ender med jeg en dag bliver helt klog på det her blogger!!! :-)
      Kh Lissen

      Slet
  3. Den holder nemlig bare på er dansegulv, eller i stuen med fidusen på armen :)

    SvarSlet
  4. Den sang er altså for fed!! Kan heller ikke sidde stille, når jeg høre den :-) kh

    SvarSlet

Jeg elsker hver kommentar jeg får, og er du ny så kigger jeg forbi hos dig :)