onsdag den 1. august 2012

Dem vi alle kender


Emil har (igen) fået nye bukser.
Nu med Bamse & Kylling på lommerne!

Syet i lækker blød klar lyseblå isoli.
Elastik i maven og rib forneden.

Jeg er vist ikke den eneste der konstant får dårlig samvittighed,
når kreative Christina igen igen viser hvad hun tryller frem af sine rester...
Derfor er lommerne syet med min sidste rest turkis piping-bånd -
hva´ siger du så Christina!!!?
Det fine Bamse & Kylling stof,  modtog jeg for lang tid siden af Mia.
Hun havde brugt det som indpakning og skrev, at jeg bare skulle smide det væk(!),
men næh nej, Mia se nu hvor fint det er blevet som lommer.

Et par mere til Emil så er buksegarderoben up to date igen.

15 kommentarer:

  1. Hvor er de fine... dejligt at få brugt rester. Ha en dejlig dag klem

    SvarSlet
  2. Libbie jeg er så imponeret:-) Og det ser da fedt ud med turkis og brun. Heldige Emil med den buksegarderobe.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :)
      Ja der var jo ikke nok turkis, så måtte mikse med brun, men det blev super godt.

      Slet
  3. Hvor er de flotte. Smide stof ud!! Nej hør nu lige. Stoffet gør sig rigtig godt på lommerne...og fedt med de 2 farver tittebånd.
    Kh Viola

    SvarSlet
  4. Årh hvor er de altså bare søde :o)

    SvarSlet
  5. Hvor er de fine. Det bamse og kyllinge print sov min søn med da han var lille. Nu er han 27 :-)

    Kh Mette

    SvarSlet
  6. SÅÅ fine Libbie! Du er simpelthen så sej

    SvarSlet
  7. Hvor er de flotte! Ser supergodt ud med pipingbånd - må jeg spørge så dumt; hvordan du syer det brune på - altså ved 'lommeindgangen'? :-O
    Kh Pernille

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Pernille, tjek denne DIY ud som jeg har brugt:
      http://maria-margadusen.blogspot.dk/2012/03/lommer-med-piping-diy.html
      Lige til at gå til :)
      kh Libbie

      Slet
    2. Tusind tak! Det var lige sådan noget jeg håbede på ;-) Kh Pernille

      Slet
  8. Nååå de er søde! Super god idé med de to farver piping!

    SvarSlet
  9. Hvor f****n finder du tiden?!

    - De er forresten super søde! ;)

    SvarSlet
  10. Så lekre! Og fint med to ulike farger på båndene :)

    SvarSlet
  11. Altså Libbie, normalt smider jeg jo heller ikke stof ud (slet ikke med bamse og kylling) synes bare lige dette var så plettet og det egnede sig ikke til mine bamse-kylling-kjoler, havde ikke lige tænkt på at det kunne bruges til mindre projekter...er glad for du kunne se anvendelse for det:) Superfine bukser du har lavet..og lad mig endelig se hvad du får lavet af det i gemmerne og dine rester.
    KH Mia

    SvarSlet

Jeg elsker hver kommentar jeg får, og er du ny så kigger jeg forbi hos dig :)