mandag den 25. juni 2012

Oh yes


Jeg er også med på Essie moden

8 kommentarer:

  1. Man kan heller ikke få for mange Essier... fede farver du har valgt!

    SvarSlet
  2. Flotte farver. Mon jeg er den eneste i verden der ikke er tilfreds med kvaliteten af Essies lakker? Hmm, sikkert. Jeg er også altid så besværlig. ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej slet ikke :)
      Jeg har en veninde som også er ganske utilfreds med dem!
      Jeg synes de holder fint til mit behov, smører kun 1 lag på, har ikke ro i røven til andet og elsker de fine farver.

      Slet
    2. Nå det var da rart at høre. ;-) Det går nemlig galt med andet lag, så nægter det at tørre ordentligt. Jeg holder mig til Chanel og Dior men bruger det kun på tæerne. Kan ikke arbejde med neglelak på fingerneglene! ;-)

      Slet
    3. Hep, og jeg er veninden ;)
      Synes farverne er rigtig fine, men for mig går det også galt ved andet lag, og synes ikke at et lag er nok.
      Så vi er i hvert fald 2, dankebaar :)

      Slet
    4. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

      Slet
  3. Uhh lækre farver! Jeg sværger til Chanels lakker, men har fået øjnene op for Essies skønne farver - har dog endnu ikke fået prøvet dem af...

    SvarSlet

Jeg elsker hver kommentar jeg får, og er du ny så kigger jeg forbi hos dig :)