søndag den 24. juni 2012

Flere bukser


Syet i lækker blød isoli... Det er bestemt ikke sidste gang!


Smukke Graziela hjerter med neon sytråd, det passer total godt sammen.

Synes de er blevet gode, klart unisex(!) og igen den samme smalle model,
 uden rib i maven, det er jeg faktisk blevet lidt glad for


..og de er godkendt af himself

Onkel Palle har været over there (endnu engang) og medbringer altid flotte gaver til mine 3

Emil lyste op, da han fik overrakt den blå Elmo fra Muppet Show

"Hello I´m here to rescue you"...."And I´m cute to" siger Elmo

Ellers er weekenden gået med dimission i børnehaven med Victor, rengøring, oprydning, tøjvask, open air her i byen, en smule tømmermænd, tøjvask, fodboldkamp, oprydning, løbetur....

Nu er manden kørt i Fakta efter is...

Håber I har haft en dejlig weekend


10 kommentarer:

  1. Hold nu op, hvor er de bare fine!
    Kan godt forstå, at ham Emil er glad for sine nye bukser. :)

    SvarSlet
  2. De er helt vildt skønne - og det samme er Emil og Elmo! :)

    SvarSlet
  3. Absolut skønne, både bukser og modellen :)

    Her har der også været lidt tømmermænd idag, men manden havde det værst ;)

    Knus

    SvarSlet
  4. Hvor er de lækre Libbie! Ih, var i stof 2000 idag og stod faktisk og overvejede at købe grå isoli, tænkte så på alt det udemærkede stof derhjemme og lod det ligge (for husfredens skyld;-))! Det kommer altså med hjem næste gang!

    SvarSlet
  5. Jeg skal da ha købt grå isoli. Total lækre. Sådan et par kunne jeg sagtens se min Gustav i.

    SvarSlet
  6. Isolier jo ok i pris, har også købt lyseblåt. Min mor syede meget joggintøj til mig som barn i det, men det er først nu jeg har prøvet :)
    I gang med Jer tøser, lad maskinerne gløde!
    Kh

    SvarSlet
  7. Ej hvor er det en super kombi af limegrøn og grå, super søde! Jeg har planer om at sy en hættetrøje til manden, den skal være rå og anderledes og så skal der være en minimodel til min lille søn. Ja den slags er Så kikset og på en og samme tid også ret sødt ik ;) Nå men jeg må skaffe gråt isoli, den der ser lækker ud! kh mille

    SvarSlet
  8. De er vel nok super søde, Libbie. :-) Emil må efterhånden ha et par bukser til hver dag i måneden. ;-)

    SvarSlet
  9. Super lækre bukser. Er vild med farvekombinationen lysegrøn og grå - ser virkelig godt ud!

    SvarSlet
  10. Næhhh hvor er de skønne!! Super lækker farvekombo!

    SvarSlet

Jeg elsker hver kommentar jeg får, og er du ny så kigger jeg forbi hos dig :)