tirsdag den 7. februar 2012

Kyse a la Elsebeth Gynther








Har endelig fået taget hul på mønstrene fra Elsebeth Gynther´s "Børnetøj du selv kan sy 0-4 år"!

Kysen her har 1 stjerne (dvs, at den er nem at sy) og det var/er den også.

Jeg har foret den med grønt fleece, og de gule skyer er i jersey. Det brune kantbånd med hvide aber er også jersey, jeg klippede og syede selv (også nemt at gå til fordi jeg havde Anne´s hjælp lige ved hånden)

Var hjemme med Emil i går (derfor han har nattøj på på billederne) - han har øjenbetændelse, så vi hyggede. Uha min mindste bli´r alt for hurtigt stor. Driller tit de 2 store og siger, at jeg putter heksepulver i deres mad, så de stopper med at vokse og ikke bli´r større.... "moar vi tror ikke på dig....og nej man må heller ikke lyve".........

7 kommentarer:

  1. Charme, selvtillid og lækker kysen!
    Hvor er han kær - og imponerende hvis du kan have ham hjemme og sy samtidig!!! :o)

    ...og du har ret - de er altså lige pludselig blevet store! Kan slet ikke huske at den ældste kunne så meget så hurtigt (det kunne han så vist heller ikke).

    Rigtig god aften.

    Kh. Pia

    SvarSlet
  2. He he hvor er han skøn, elsker det sidste billede, den kender jeg vist godt!
    Fin kysen også;-)

    SvarSlet
  3. Hvor er han nuser og hvor er kysen blevet fin!
    Håber Emil hurtigt kommer af med betændelsen. Ser heldigvis ud som om han ikke er helt nedlagt af det.. ;)
    God dag

    SvarSlet
  4. Her kæmper vi også med øjenbetændelse - OG asmatisk bronchitis! :/

    Så der er hverken tid til at sy eller blogge...

    Hvor er den bare fin! :)
    Har du syet elastik bagi, eller er det mig der husker forkert i forhold til syvejledningen?

    SvarSlet
  5. Pia: Den blev syet søndag aften(!) Mandag hyggede jeg med Emil på gulvet, han tullede rundt og nød at have sin mor så tæt på :)

    Linsens: Tak søde! Ja det behøves ikke altid at være så opstillet vel...

    Pernille: Han er ved at være ovre det værste nu, heldigvis :)

    Sara: Astmatisk br. ÅH det husker jeg TYDELIGT med Anna!!! Heldigvis er hun vokset sig fra det.

    Der er ikke elastik i nakken på kysen og jeg synes den sidder pænt uden.

    SvarSlet
  6. Hvor er han fin med den hue :) Har næsten lige tegnet en af Olivers huer af og så må jeg springe ud i det.. når jeg lige får købt noget stof.

    SvarSlet
  7. Hahahaha - fantastiske billeder og genial tekst du har skrevet på:-) Det var dagens smil. Den er SÅ fin.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet

Jeg elsker hver kommentar jeg får, og er du ny så kigger jeg forbi hos dig :)