onsdag den 19. oktober 2011

Humor

venligst hugget fra eb.dk

Det var faktisk min mand, der viste mig denne sent i går aftes......
Den er da meget sød(!)

....har i dag besluttet mig for at lave lidt "to-do" *smiler* tæppet til mosteren mangler "kun" at få kantbånd syet sidste omgang, og så havde jeg jo en plan, om at få klippet til en EG jakke til Emil......(!)
(Kunsten og udfordringen ligger i at prøve uden moars hjælp)

Har brugt tid på at snuse rundt hos alle Jer andre, og nøj hvor I er kreative. Mine tanker har været flyvske i nogen tid, men mere om det i et andet indlæg tror jeg.

Stort efterårsknus til Jer alle!

2 kommentarer:

  1. Den er sød ;i).

    Spændende ting på din to do. Her er det ikke helt så spændende...Jacob var inde at få sin 1 års vaccine i går...og siden i går aftes har han været syg. Her til morgen/formiddag har han kun ville sidde ved mig, ellers har han grædt...kan mærke at det bliver en laaaaaang dag :o(. Nu er det dog lykkes at få lagt ham ud at sove, er spændt på hvor længe, men han virkede træt... Håber jeg når at få køkkenet til at se bare nogenlunde ud efter morgenmaden, at tømme opvaskemaskine og starte en tøjvask (det er sørme en spændende to do liste :o().

    SvarSlet
  2. Glæder mig altså til at se jakken ;)

    SvarSlet

Jeg elsker hver kommentar jeg får, og er du ny så kigger jeg forbi hos dig :)