søndag den 9. oktober 2011

En super oplader til batterierne



Havde en super go´ dag i går sammen med alle tøserne.

Nu er batterierne atter ladet op(!) og energien er i top.

Kender I det? Vi fik grinet (rigtig meget), snakket, drøftet, drukket, spist, spist og spist lidt mere af al den lækre mad alle bidrog med. Vi fik knebet en tåre, grint lidt mere og pludselig havde vi været sammen i 9 timer.

En SKØN dag med skønne quinder, det gør jeg gerne igen!

Håber at I alle har haft en go´ weekend. I er laaaaangt mere kreative end mig for tiden, men to-do listen blir´ også længere og længere så jeg må i gang.......!

3 kommentarer:

  1. Ja tak for en skøn opladnings-dag.

    SvarSlet
  2. Det lyder hyggeligt:-)
    Havde altså ikke set du har lavet udfordringen med den værste ting i hjemmet. Den kommer snart hos mig:-)
    Kh Christina

    SvarSlet
  3. Lise: Selv mange tak :)

    Christina: Åh det glæder jeg mig til at se!!!

    SvarSlet

Jeg elsker hver kommentar jeg får, og er du ny så kigger jeg forbi hos dig :)