mandag den 24. oktober 2011

Det blødeste velour

...har jeg nu endelig haft saksen i(!) og Emil er lykkelig for sine nye bukser.


Og se det var jo her, at Peter Pedal kom ind i billedet. Synes det giver en lidt sjov effekt.

På det ene lår har Emil nu en lomme, og på det andet er det "bare" en ring/mærke/detalje med den frække abe. Det passer meget godt sammen med Emil som klatrer, kravler og suser rundt über alles!

(og tusind tak til Jer alle for de søde kommentarer, som I har lagt på mit indlæg om min arbejds-situation. Jeg er i gang med et indlæg til Jer omkring hvad fremtiden bringer for mig.)

Kærlig hilsen

9 kommentarer:

  1. Ej, dine (eller det er vel Emils!) bukser er da også vildt flotte!!!
    Vi burde lave en sy-bukser aftale...kunne være så hyggeligt ;o)

    (glæder mig til at læse det indlæg)

    SvarSlet
  2. Hvor er de lækre - og ja, motivet passer da bare supergodt til den lille krudtugle:-)

    SvarSlet
  3. Hvor er de fine.. Og hvis du kan sy sådanne bukser til Emil, kan du altså også roligt gå igang med Onepiece til dig selv :-)

    SvarSlet
  4. Sikke nogle skønne bukser - sjov detalje med lommer og sikke dog en skøn lille abekatsspillop, der står model foran moars linse;-)

    SvarSlet
  5. Fine bukser og en lækkermås indeni, så bliver det ikke bedre:-)

    SvarSlet
  6. Pia: Ej det ku´ bare være MEGA FEDT!!!
    Nu skal Emil jo også snart i dagpleje, så mon ikke det gir´ mig noget mere frihed(?)
    Er det noget vi skal arbejde i??? Jeg vil gerne lære at sy med foer i nemlig :)

    Marianne: Tusind tak!

    Tina: *smiler* tak!

    Rosita: Hmm... tror du??? :)

    Frk.TT.: Tak, ja Emil han er en klatre-mus!! Tak for de søde ord.

    Dorthe: Tusind tak! Det er herligt at sy noget der kan bruges :)

    SvarSlet
  7. Hvor er de bare blevet skønne :)

    Har du egentlig fået dagplejeplads til Emil?

    Knus

    SvarSlet
  8. Hvor er de fine, brun er også bare yndlings farven herhjemme for tiden:-)
    De er så skønne i brunt de små drenge!

    SvarSlet

Jeg elsker hver kommentar jeg får, og er du ny så kigger jeg forbi hos dig :)