mandag den 10. oktober 2011

Amagerhylden

...blev sort


og hænger nu i udestuen. Jeg kan ikke rigtig sådan helt 100% forenes med dens pynt, men mon ikke at jeg en dag "falder over" lige det helt rigtige(?)

Indtil videre pynter mandens russisk hjembragte Babuska dukker fint sammen med Victor´s hjemmelavede fyrfadsstage.


og ellers så hækler jeg bare videre....

Planen er, at det skal ende med en rund rangle ala Sebra´s design:

Billede lånt hos houseofkids.dk
Men jeg er bange for, at jeg bare får en lang pølse, når jeg er færdig.....

Er der nogen af Jer der har knækket koden her?

Jeg vil ikke have to ringe der hænger sammen, bare 1 ring.........please hjælp!

3 kommentarer:

  1. Umiddelbart ser det rigtig ud. Du skal have stykket længere en bred. Hvis du ser på dit billede syr du sammen ved at lægge højre side over mod venstre og sy hele siden sammen. Derefter fylder du den. Sy de to ender samme hele vejen rundt langs kanten.... til at forstå?

    SvarSlet
  2. Ellers prøv at se her
    http://lisesmanier.blogspot.com/2011/08/diy-hklet-rangle.html

    SvarSlet
  3. HelleJ.: Det stykke jeg er i gang med bliver også syet sammen som du beskriver, men jeg tror bare det bliver en rangle-pølse :)

    Sofie: Takket være dit link til DIY har min dejlige mor nu knækket koden og den første rangle er taget i brug af Emil :)

    Jeg må i gang!

    SvarSlet

Jeg elsker hver kommentar jeg får, og er du ny så kigger jeg forbi hos dig :)