onsdag den 14. september 2011

Til mobilen bl.a.

Så blev jeg færdig...




...ja det blev så mere en lille taske fremfor en mobil-holder(!)
Den er foret med hvid tekstildug.

Håber så bare at min dygtige lærer godkender mit arbejde....

Har p.t. en temmelig lang To-Do liste(!)
1) Sy Barda kapper til Anna og Victor (Barda-træf er på søndag)
2) Lave 10 forskellige Friendship Bracelet (de er SÅ fede) Se DIY her!
3) Hækle videre på oldemorsfirkanten (jeg har nu 10 omgange)
4) Sy en soveand af et grønt retro-håndklæde jeg har liggende
5) Sy visitkortholder ala Lene (Filihunkat) Se DIY her! (jo jo bestilte skam STRAKS visitkort lørdag aften, da jeg nok var den eneste der kom til blogtræf uden)
.....+ at jeg også mangler at få skruppet badeværelserne, ordnet vasketøj, rydde op i Emil´s legetøj osv osv osv(!)

7 kommentarer:

  1. Ej altså hvor er det et fint arbejde. Top cool og jeg er stadig imponeret over at du lærte at hækle så hurtigt....at det blev pænt med det samme.

    SvarSlet
  2. Hvor er du dygtig :), den er rigtig fin. Og sikke da en lang liste du har fået samlet dig sammen. Få nu ikke stress, vel!!!
    Knus

    SvarSlet
  3. Hvor er du sej, jeg sidder fast og venter på min mor kan hjælpe mig videre - jeg er åbenbart ikke så lærenem som jeg troede :)

    Hey jeg havde heller ikke visitkort med, så helt den eneste var du ikke ;)

    SvarSlet
  4. Hvor har du været flittig...men sikke en to do liste...puha! Håber du når det uden stress. Kh. Pia, der heller ikke havde visitkort med ;o)

    SvarSlet
  5. Sejt gået med dit hækleri!!!! Men sikke da en liste du har dig!!! Glæder mig virkelig til at høre om Bardatræffet! Det lyder rigtig spændende!!! :) Og husk lige at flash et billede af ungerne i Bardaudstyret!!! :o)

    SvarSlet
  6. Hvor er den god - så er du jo helt klar til de store hækleprojekter - jeg skal nok heppe:-)
    Mvh Tina

    SvarSlet
  7. Godt gået! Og jo, det er da en lang to-do liste, der må jo lidt prioritering til:-)

    SvarSlet

Jeg elsker hver kommentar jeg får, og er du ny så kigger jeg forbi hos dig :)